poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Wieści z Kotori

Przedstawicielka wydawnictwa Kotori zdradziła dzisiaj na forum Waneko:
"Zarówno horror, jak i dwutomowe yuri musi odejść na dalszy plan, z uwagi na "niewielkie doświadczenie wydawnicze". W tej chwili czekamy na odpowiedź w sprawie:

- dwutomówki shonen-ai
- trzech jednotomowych yaoi
- jednotomówki okruchy życia/tragedia
- trzytomowego shonena

Mamy kilka innych tytułów na uwadze, ale dopóki nie otrzymany odpowiedzi w sprawie powyższych tomików, nie będziemy występować o kolejne licencje. Zawsze może się zdarzyć, że jednak dostaniemy zielone światło na wszystko"
Ponadto, jeśli ktoś nie zauważył zmiany w poprzednim poście - premiera Flowers of Evil zaplanowana jest na listopad 2013 r.

14 komentarzy:

  1. Ajsza, dodaj "na" forum. Powiało grozą z tego zdania. xD
    Mam nadzieję, że bl poziomem lepsze niż dotychczasowe cuda. >.>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak to przeczytałam, to się przestraszyłam, że znowu coś się dzieje :D

      Usuń
    2. Hahahaha, dzięki za zwrócenie uwagi, rzeczywiście, powiało grozą ;]

      Usuń
  2. - dwutomówki shonen-ai
    - trzech jednotomowych yaoi
    - jednotomówki okruchy życia/tragedia
    - trzytomowego shonena

    2 pierwsze bierę!!!
    okruchy życia ...zależy, ale bardzo lubię obyczajówki więc propozycja nastraja pozytywnie.
    Shoneny też bardzo lubię(uwielbiam) ...ale trochę zawiodłam się Stigmatą więc miarkuję swój entuzjazm.

    Co do FoE....odpychają mnie Incesty a główna bohaterka jest nie do ścierpienia w początkowych 2 tomach- więc jestem na nie. Zakończenie (które przeczytałam by sprawdzić czy jest jeszcze szansa dla tej serii) było dla mnie ostateczny ciosem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwutomowe shounen-ai to pewnie będzie Seven Days. Ten trzytomowy shounen mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym tak obstawiała, a trzecie to może być Watashitachi no Shiawase na Jikan.

      Usuń
    2. Jeśli to będzie Seven Days to biorę.

      Usuń
    3. Też obstawiam Seven Days i Watashitachi no Shiawase na Jikan ;]

      Usuń
    4. Ja też jak to przeczytałam od razu pomyślałam o Seven Days. <3

      Usuń
    5. Po przeczytaniu mnóstwa pozytywnych komentarzy na temat Seven Days - przeczytałam, chociaż przyznam, że nie przepadam za czytaniem mang w sieci... A teraz... Zrobię wszystko, żeby to wydali, niech mnie poćwiartują, ale cudownie będzie mieć to na półce! :D Tak samo zresztą jak WnSnJ :3

      Usuń
  4. Ten shounen brzmi najbardziej tajemniczo. I te trzy jednotomówki powinny już być jakieś lepsze niż poprzednie. Bardziej wybrane niż dane do wyboru. Szkoda że to nie prequel, sequel i jak tam się trzecia nazywa? Za wcześnie by startować po Asumiko. Reszta raczej nie zaskoczy: można przeczytać ale bez ekscytacji (SD i WnSnJ).

    OdpowiedzUsuń
  5. Shounen-ai, yaoi i shouneny... Kiedy wreszcie ktoś wyda u nas porządny loliconowy tytuł :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo coś bara!

      Usuń
    2. Wyda i pójdzie siedzieć, za namawianie do pedofilii?
      Chyba źle się czujesz, to nie w naszym kraju takie wydania.

      Usuń