sobota, 23 listopada 2013

Najnowsze okładki amerykańskich nowości 12

Dzisiaj dwie sprawy. Część osób już może zauważyła, że w listach premier, zarówno polskich, jak i amerykańskich pojawiły się okładki, wydawcy i dokładne daty premier (o ile są znane). Pierwsza - część danych nie będzie się pokazywać - chodzi mi tu przede wszystkim o mangi spod znaku Digital Mangi - ze względu na zbyt częste przesunięcia nie będzie dat premier, a także okładek w przypadku tytułów hentai. Na razie tylko część okładek jest dodanych, będę jeszcze uzupełniać. Jak to zobaczyć? Wystarczy najechać na interesujący nas tytuł.

Druga sprawa to ta właściwa, a więc kolejna porcja okładek. Najbardziej interesująca z tego wszystkiego jest druga wersja Nijigahara Holograph od Inio Asano. Ciekawe, która wam się bardziej podoba? A no i uwaga na trzy okładki z gatunku yaoi.

Deadlock (wyd. June), premiera marzec 2014; okładka JP




Deflower The Boss (wyd. June), premiera luty 2014; okładka JP




Insufficient Direction: Hideaki Anno X Moyoco Anno (wyd. Vertical), premiera luty 2014; okładka JP




My Little Monster (wyd. Kodansha USA), premiera marzec 2014; okładka JP




Nijigahara Holograph (wyd. Fantagraphics), premiera marzec 2014; okładka JP; poprzednia wersja




Samurai Executioner (wyd. Dark Horse), premiera czerwiec 2014; okładka JP




Terra Formars (wyd. VIZ Media), premiera lipiec 2014; okładka JP




The Incredible Kintaro (wyd. Digital Manga), premiera kwiecień 2014; okładka JP




Mnie bardziej podobała się jednak poprzednia wersja Nijigahara Holograph, chociaż ta też ma coś w sobie.

3 komentarze:

  1. O dziwo, tym razem nie ma żadnych brzydkich/nieudanych okładek;). Ze wszystkich tytułów interesuje mnie tylko "Nijigahara Holograph". Bardziej podoba mi się nowa wersja okładki, aczkolwiek nadal razi nieprzetłumaczony tytuł (no chyba, że jadnak "nijigahara" to nazwa własna)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już dostaniesz, to sprawdzisz ;) W sumie też bym chętnie przeczytała, jednak jak dla mnie to trochę za drogo. Może Hanami coś na to poradzi?

      Usuń
    2. Nie dostanę bo jeszcze nawet nie zamówiłam;P. W sumie sama nie wiem jeszcze, czy i kiedy to zrobię bo dla mnie też cena jest za wysoka. Również czekam na Hanami.

      Usuń