piątek, 24 stycznia 2014

Studio JG wyda Giga Tokyo Toy Box

Wydawnictwo Studio JG ogłosiło dzisiaj, że wyda mangę Giga Tokyo Toy Box, będącą sequelem dwutomowego Tokyo Toy Box.

Giga Tokyo Toy Box
Autor: UME
Gatunek: seinen, dramat, okruchy zycia
Liczba tomów: 10
Premiera: maj 2014
Cena: ?
Dodatkowe informacje: Dwumiesięcznik.
Opis wydawnictwa: Momo Momoda to młoda dziewczyna, która marzy o tym, by zostać twórcą gier komputerowych. Momo zostaje zatrudniona w firmie G3, jednak rzeczywistość, której musi stawić czoła, odbiega od jej najśmielszych wyobrażeń...


Manga wychodziła latach 2006-2013. Została zaadaptowana na aktorski serial telewizyjny.


"Zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Gentoshą, w ręce wydawnictwa trafi od razu komplet materiałów i akceptacji dla wszystkich tomów, dzięki czemu utrzymany zostanie cykl dwumiesięczny zaplanowany dla tej publikacji. "

3 komentarze:

  1. Mam ogromną nadzieję, że nie będzie trzeba czekać na kolejne tomy tyle, co na drugi tom TTB. Zobaczę, to uwierzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, tytuł nie dla mnie (TTB niezbyt mi podeszło), ale jestem ciekawa czy rzeczywiście będą trzymać się terminów i czy inne tytuły od Gentoshy przyśpiesza.

      Usuń
  2. Informacja o wydaniu cieszy ale mam negatywne odczucia odnośnie terminów :p

    OdpowiedzUsuń