czwartek, 17 kwietnia 2014

Dwie nowości Studia JG

Wydawnictwo Studio JG zapowiedziało dzisiaj dwie nowości - pięciotomowe yuri Girl Friends oraz dwutomowy horror :REverSAL.

Girl Friends
Autor: Milk Morinaga
Gatunek: yuri, szkolne życie, romans, dramat, okruchy życia
Liczba tomów: 5
Premiera: druga połowa 2014 roku
Cena: 22,90 zł
Dodatkowe informacje: Standardowe wydanie z obwolutą. Dwumiesięcznik.
Opis wydawnictwa: Manga skupia się na dwóch licealistkach, przebojowej Akiko i spokojnej, dobrze uczącej się Mari, która nie ma przyjaciół i jest bardzo nieśmiała. Jednak dzięki roześmianej i otwartej Akiko zaczyna się powoli zmieniać, nabierać pewności siebie i wierzyć, że i ona może być jednocześnie ładna i mądra. W trakcie swojej przemiany dojrzewają w niej również uczucia, których nigdy wcześniej nie znała... W pewnym momencie Akiko przestaje być dla niej tylko i wyłącznie przyjaciółką.


Manga ukazywała się w latach 2007-2010 w czasopiśmie Comic High! (wyd. Futabasha)



:REverSAL
Autor: Kemuri Karakara
Gatunek: horror, seinen, akcja
Liczba tomów: 2
Premiera: druga połowa 2014 roku
Cena: 19,90 zł
Dodatkowe informacje: Standardowe wydanie z obwolutą. Dwumiesięcznik.
Opis wydawnictwa: Akcja mangi rozgrywa się w świecie, w którym Japonia po dziś dzień trzyma się starych tradycji. Ayame pragnie zostać bohaterką walczącą o sprawiedliwość. Któregoś dnia dziewczyna ratuje mężczyznę przed groźnym psem. Tajemniczy jegomość upuszcza coś, co przypomina konsolę do gier. Ayame nie może się powstrzymać i zaczyna się nią bawić. Jednak są rzeczy, których lepiej nie dotykać...


Pierwszy tom ukazał się w 2011 roku, drugi w 2013 roku. Rozdziały ukazywały się w Web Comic Beat's (wyd. Mag Garden).

8 komentarzy:

  1. Ja nie mogę się doczekać :REverSAL ^^ uwielbiam gatunek horror, więc mam nadzieję, że fabuła i kreska mnie nie zawiodą ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww, okładki Reversal takie śliczne *_* Nie znam tego, ale wygląda tak ładnie że chyba jednak kupię. Za to Girl Friends było do przewidzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, coś się ostatnio rzucili na yuri ;) Aż nie chce się wierzyć w to co się dzieje na naszym rynku ;)

      Usuń
    2. Taaa, oby następne lata też były takie owocne ^^

      Usuń
  3. Yuri to raczej gatunek nie dla mnie, ale na REverSAL może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niee, ostatnio same yuri albo yaoi :c
    Aczkolwiek drugi tytuł mnie zainteresował. Fabuła w sumie taka sobie, ale podoba mi się wykonanie. No i tylko dwa tomy, więc pewnie się skuszę :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Yuri tak, ale to jakoś średnio mi pasuje, do tego pięć tomów, wolę się w to nie pakować, ale REverSAL koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresował mnie REverSAL,ta kreska.Niestety nie przepadam za takimi bohaterami,ale ma tylko dwa tomy.Kupię jak starczy kasy.

    Jestem zielona,jeśli chodzi o yuri(jedyna gatunek,który porzuciłam po pierwszej str.),ale GR chyba dam szansę.Skoro tak dużo ludzi wychwala.

    OdpowiedzUsuń