wtorek, 15 kwietnia 2014

Najnowsze okładki amerykańskich nowości 20

Atrakcją dzisiejszego posta jest okładka Attack on Titan: No Regrets w cyklu "Ja, Amerykaniec wiedzieć lepiej niż autor". No chyba, że wam się to podoba - dla mnie jest zbyt biało (chociaż japońska też nie jest idealna, te oczy...).
Edit. Powyższe słowa są już nieaktualne, odnosiły się do japońskiej okładki wydania specjalnego. Dziękuję dejikos za zwrócenie uwagi.

Attack on Titan: No Regrets (wyd. Kodansha USA), premiera: czerwiec 2014; okładka JP; okładka wydania specjalnego JP




High School DxD (wyd. Yen Press), premiera: maj 2014; okładka JP




Honey Blood (wyd. Shojo Beat), premiera: październik 2014; okładka JP




Noragami: Stray God (wyd. Kodansha USA), premiera: wrzesień 2014; okładka JP




Sword Art Online: Fairy Dance (wyd. Yen Press), premiera: czerwiec 2014; okładka JP




A New Season Of Young Leaves (wyd. June), premiera ?; okładka JP

7 komentarzy:

  1. Japońska okładka Shingeki no Kyojin Gaiden którą zalinkowałaś, to okładka specjalnej edycji. Okładka regularnej wygląda tak: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51csE6cuYdL._SS500_.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a to mnie amazon japoński zmylił, bo tę okładkę wywalił w 3 rzędzie gdzie już nie patrzyłam, a na pierwszym miejscu tę specjalną ;) Dzięki wielkie, już poprawiam :)

      Usuń
  2. Na pewno fanem Tytanów nie jestem, ale na te Regretsy mogłabym się szarpnąć. xD
    Okładka ładna, ale w ich wydaniu nie podoba mi się ten szary pasek - za duży. >.>

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się bardzo podobają amerykańskie okładki Tytanów i wszelkich mang pochodnych (to są dj?). Są przejrzyste, ładne, schludne i podobne do siebie. Aż mam ochotę to kupić (czego nie zrobię) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej spin-offy. :) (Doujinshi to jeszcze inna para kaloszy.) I fakt, okładki mają schludne, ale gdyby ten pasek troszkę obniżyli... xD (W każdym razie nasze wydanie też jest bardzo fajne - ma moc. :D )

      Usuń
    2. O, mogą być i spin-offy.
      Ja do naszego wydania mam sporo zastrzeżeń :D np. poświata pod częścią napisów, bardzo słabe czcionki, jedynka od czapy, kolory od czapy, krew pod napisem przypomina mi nieco krew z nosa (taki można spotkać w niektórych mangach i anime) "A" bez dolnej kreski też mi nie pasuje :D Wszystko rozchodzi się o gusta.

      Usuń
    3. Mi się A bardzo podoba. :D Jedynie mam ale co do czcionki wybranej dla nazwiska autora. Gubi się gdzieś biedny Isayama w tych chmurach i na murze. :/ Gdyby nie japoński podtytuł, pewnie użyli by innej czcionki, a tak musieli to jakoś dopasować. Poza tym bardzo fajnie się prezentuje. (No ale to rzecz gustu. ^^' )

      Usuń