sobota, 19 kwietnia 2014

Nowe tytuły od Yen Press

Wydawnictwo Yen Press na odbywającym się dzisiaj konwencie Sakura-Con ogłosiło, że wyda tytuły takie jak: Love at Fourteen, The Angel of Elhamburg, Gou-Dere Sora Nagihara. Ponadto w nowej serii Yen On będą wydawać light novele takie jak: Another, A Certain Magical Index oraz Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon?. Do tego wszystkiego dorzucają jeszcze artbook Pandory Hearts oraz mangę King of Eden wydawaną elektronicznie.

Love at Fourteen
Autor: Fuka Mizutani
Gatunek: josei, romans, komedia, szkolne życie
Liczba tomów: 4+
Premiera: listopad 2014
Cena: ?
Opis wydawnictwa: Charming, bittersweet slice-of-life story about two very mature students in junior high falling in love like the teenagers they are.


Manga wychodzi od 2010 roku w czasopiśmie Rakuen Le Paradis (wyd. Hakusensha).



The Angel of Elhamburg
Autor: Aki
Gatunek: shoujo, historyczny, romans
Liczba tomów: 1
Premiera: wiosna 2015
Cena: ?
Opis wydawnictwa: In this beautiful standalone volume, a close friendship between a king blessed by a strange angel and his knight begins to crumble under the weight of jealousy and contempt when a woman, and soon her child, comes between them.


Tom wyszedł w 2013 roku. Manga wydawana była w czasopiśmie Haruca (wyd. Shodensha).



Gou-Dere Sora Nagihara
Autor: Suu Minazuki
Gatunek: seinen, ecchi, komedia, romans, harem, supernatural
Liczba tomów: 3+
Premiera: listopad 2014
Cena: ?
Opis wydawnictwa: Shouta Yamakawa, a boy in love with his favorite demure manga heroine, Sora Nagihara, casually wishes she could be real…only to find himself staring into her eyes?! But Shouta soon realizes he got more than he bargained for ’cos this Sora turns out to be one bold, brazen babe!

6 komentarzy:

  1. Bardzo sie ciesze z Love at Fourteen i z artbooku Pandory :)
    Juz sie nie moge doczekac!

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna z tych mang jakoś mnie nie porywa, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się przyjrzę tym dwóm pierwszym, ale rzeczywiście bez szału.

      Usuń
  3. Te dwa pierwsze tytuły wydają się na pierwszy rzut oka ciekawe, jednak daruje sobie zakup. Pierwszy jest serią powstającą (no i mam uraz do romansów ostatnio;p). To drugie zerknęłam w skarnach ale jakoś nie zaiskrzyło (chociaż kreska jest naprawdę ładna, muszę przyznać).

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią kupię "The Angel of Elhamburg". Przeczytałam trzy pierwsze rozdziały i mi się spodobało (później sprawdziłam autorkę i okazało się, że stworzyła też "Olimpos", którego nie cierpię... XD). Tylko szkoda, że akurat ten tytuł wyjdzie dopiero za rok... (Bezsensowne rozwiązanie XD).
    Natomiast "Love at Fourteen"... emm, nie wiem, czy mam siły na kolejną historię o nastoletnich miłościach. Jeśli nie będę miała w planie czegoś ciekawszego do kupowania, to się skuszę. W innym wypadku raczej sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Love at Fourteen jest zupełnie inne niż się spodziewałam - bardzo ciepłe i zabawne no i nie ma tego całego cackania się z "O mój Boże, prawie się pocałowaliśmy, będę to przeżywać przez cały kolejny tom!" Jak znajdę miejsce w planach, to kupię. :)
    Elhanburg no Tenshi ma piękną kreskę i tylko jeden tom, ale w ogóle mnie nie zaciekawiło. Odpuszczę sobie.

    OdpowiedzUsuń