środa, 14 maja 2014

Data premiery Mój drogi bracie i inne informacje od JPFu

Według najnowszych zapowiedzi wydawnictwa JPF manga Mój drogi bracie... wyjdzie 19 maja 2014 r. Pozostałe daty premier nowości nie zmieniły się.

Ponadto:
"Zapowiedziane jednotomówki (Goth i Hideout) mają nieokreśloną jeszcze datę wydania, co znaczy, że zostaną wydane w wolnym czasie (czyli możliwe, ze w przerwie wakacyjnej, jak np. będzie brzydka pogoda )"
"Kolekcja Ito (zaczynając od Tomie) zacznie się ukazywać w okolicach października"
"O Kolejnych planach co do serii seinen, jousei i mega mang będziemy informować na bieżąco."

6 komentarzy:

  1. Z tym Gothem i Hideoutem to zabrzmiało trochę jak coś w stylu "wydamy, jak będzie nam się chciało". Już trochę minęło od ich zapowiedzi, a premierę spychają na najdalszy plan.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że Gotha szybko zobaczymy na naszym rynku. To mój osobisty faworyt i czekam na niego niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A już myślałam, że Braciszek będzie kolejnym tytułem, który wyjdzie na konwencie. Chociaż jeszcze wszystko jest możliwe...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy Braciszek znowu obsuwy nie zaliczy... :l

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie wydaje, ze oni potrzebuja tlumacza jeszcze jednego (albo jest jakis nowy, ktory sie jeszcze nie wdrozyl). Widac po samym asku pana Dybaly na jakim etapie tlumaczen jest, ile ma z tym roboty itd., a przeciez to nie jest jego jedyna praca + trzeba miec tez zycie. Mam nadzieje, ze te "obsuwy planow wydawniczych" pozwola sie wydawnictwu dobrze zreorganizowac i doprowadzic do porzadku xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że już ten termin Braciszka jest ostateczny. Ale wypadki losowe zawsze mogą się zdarzyć ;)

    Już jakiś czas temu JPF mówiło, że będzie nowy tłumacz. Tylko rzeczywiście coś się nie pojawia. Pewno musi trenować, żeby ludzie nie rzucili się na nich z pretensjami czemu nie P. Dybała tłumaczył ich ukochaną mangusię ;]

    OdpowiedzUsuń