poniedziałek, 5 maja 2014

Najnowsze okładki amerykańskich nowości 21

Dzisiejsze okładki sponsorowane są przez miesiące letnie. Według kalendarza studenckiego, oczywiście. Nie żebym takowe miała, ale wspominać te czasy wciąż mogę. W każdym razie wracając do tematu - w poniższych okładkach znajdzie się parę perełek, więc zapraszam do oglądania.


Alice in the Country of Clover: Knight's Knowledge (wyd. Seven Seas), premiera: lipiec 2014 ; okładka JP




Arpeggio of Blue Steel (wyd. Seven Seas), premiera: lipiec 2014 ; okładka JP




Black Rose Alice (wyd. Shojo Beat), premiera: sierpień 2014 ; okładka JP




Dance in the Vampire Bund: Forgotten Tales (wyd. Seven Seas), premiera: czerwiec 2014 ; okładka JP




In Clothes Called Fat (wyd. Vertical), premiera: lipiec 2014 ; okładka JP, okładka JP wydanie 2, okładka JP wydanie 3

Strike Witches: The Sky That Connects Us (wyd. Seven Seas), premiera: czerwiec 2014 ; okładka JP




Time Killers (wyd. VIZ Media), premiera: wrzesień 2014 ; okładka JP

14 komentarzy:

  1. Knight's Knowledge, musisz się cieszyć zbliżającą się premierą :P
    To uczucie, gdy nie możesz importować i musisz czekać na łaskawość Studia JG...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, bardzo :) Jeszcze niedawno tak daleko się wydawało że będzie, a tu proszę tylko dwa miechy zostały :)

      Heh, współczuję, naprawdę już tak dawno mówili, że chcą coś wydać, a wciąż się nie zdecydowali co dokładnie. A podobno Alicja z Krainy Serc to jeden z najlepiej sprzedających się ich tytułów.

      Usuń
  2. Okładka In Clothes Called Fat jakaś taka creepy... Za to Time Killers ładna, to jakiś spin-off do Egzorcysty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Creepy, ale jednocześnie interesująca ;)

      Time Killers:

      "Collection of short stories including

      1. Miyama Uguisutei Jiken (The Miyama-Uguisu Mansion Incident)
      Ao no Futsumashi (Exorcist) pilot chapter
      Monaka, the heiress to a prestigious family, is staying with her sadistic and controlling uncle after the death of her parents. Her life is given a twist upon the arrival of an unsual exorcist claiming the mansion is being haunted by a demon.

      2. Hoshi Ota"

      Usuń
    2. No w sumie :) Przeczytałam pierwszy rozdział i powiem ci, że nawet ciekawe to. Tematyka taka dość na czasie, bo ile się teraz mówi o kulcie idealnie szczupłego ciała, zakompleksionych kobietach i ich niechęci do własnego wyglądu? Bardzo pouczająca może to być manga nawet.

      Aha, czyli jest to taki wstęp do egzorcysty? Może waneko też się na to skusi?

      Usuń
    3. No, w sumie obydwa tytuły mogliby wydać w swoich Jednotomówkach ;)

      Usuń
  3. Hm, dla mnie Black Rose Alice i może In Clothes Called Fat. Niestety, przez ostatnie podwyżki cen ostatnio jestem obrażona na zagraniczne sklepy, więc kupię dopiero, kiedy będzie porządna obniżka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam na dodatkowe -10% na bookdepository :) Oby w wakacje dali z okazji... wakacji ;)

      Usuń
  4. Okładki całkiem, całkiem... Z wyjątkiem "Dance In The Vampire Bund", która jest obrzydliwa. I "Strike Witches" (jakaś taka niezbyt ładna).
    "In Clothes Called Fat" genialna! Lepsza niż wszystkie japońskie razem wzięte!

    Żadnego z tych tytułów nie planuję kupić;P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Strike WItches mi nie pasuje ten zielony kolor. Mogli dać wszystko niebieskie i byłoby git.

      Usuń
  5. Wykupiłam już prenumeratę na dwa tomy rycerza, więc tylko jeszcze jeden tom i zakup z głowy (Zbliża się! :).
    Kupię też "Black Rose Alice" i ewentualnie pomyślę nad "Time Killers".
    Natomiast komiks Moyoco (mimo ciekawego tematu), jak zwykle mi się nie spodobał, więc nie zwiększy mi listy zakupowej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam preorder 2 tomów rycerza :D Na pierwszy tom Black Rose też, chociaż nie jestem do końca przekonana do tego tytułu, zobaczymy jak spodoba mi się w wersji drukowanej.

      Usuń
    2. Hahaha, może wydadzą też tamtą novelkę z Ace'm, bo niedługo ich finansowy pociąg pt. "Alicja w Krainie Pieniędzy" dojedzie do stacji końcowej. :) W takich momentach się cieszę, że SS o nas zadbał i współczuje m.in. mojej siostrze, która lubi Alicję i dalej czeka na zapowiedzi SJG. ;p

      Hmm, nawet nie sprawdziłam czarnej róży. Kupię ją w ciemno, bo miło wspominam "After School Nightmare" tej autorki... zresztą żadnej innej, przerwanej serii bym nie kupiła. ;p

      Usuń
  6. Uwielbiam mangi Setony Mizushiro, więc dla mnie obowiązkowy zakup to Black Rose Alice. Mam tylko nadzieję, że autorka ruszy wreszcie z kolejnymi rozdziałami.

    OdpowiedzUsuń