środa, 7 maja 2014

Waneko wyda Donten ni Warau

Wydawnictwo Waneko ogłosiło dzisiaj, że wyda sześciotomową mangę Donten ni Warau, autorstwa Kemuri Karakary. Spod jej ręki wyszło też :REverSAL, zapowiedziane przez Studio JG.

Donten ni Warau
Autor: Kemuri Karakara
Gatunek: akcja, historia, siły nadprzyrodzone, dramat
Liczba tomów: 6
Premiera: połowa września 2014
Cena: 19,99 zł
Dodatkowe informacje: Format 123 x 176 mm, obwoluta, kolorowe strony, dwumiesięcznik, tytuł zostanie przetłumaczony na język polski
Opis wydawnictwa: W 11 roku ery Meji (1828) Japonia jest w trakcie ogromnych zmian. Postępująca westernizacja kraju, pojawianie się nowych wynalazków i zwyczajów – cały kraj w szybkim tempie zaczyna doganiać resztę świata, zaś za sprawą jednego z nowych praw noszenie mieczy zostaje zakazane, co doprowadza do upadku samurajów. Wiele osób buntuje się przeciwko nowym zmianom, co prowadzi do ogromnego wzrostu przestępczości, a jednym miejscem mogącym pomieścić wszystkich nowych więźniów jest ogromne więzienie znajdujące się pośrodku jeziora Biwa. Z racji na otaczającą je wodę i wysokie mury nie daje nadziei na ucieczkę i jest ostatnim przystankiem na życiowej drodze wielu kryminalistów. Ich transportem przez wody jeziora zajmują się trzej chłopcy z rodziny Kumo, którzy to jednak, wbrew pozorom, nie są tylko zwykłymi przewoźnikami a czymś o wiele więcej…


Manga wychodziła w latach 2010-2013 w czasopiśmie Comic Avarus (wyd. Mag Garden). Ma powstać anime na jej podstawie.


"Oczywiście nie jest to ostatnia z naszych nowości na ten rok, pod koniec tego miesiąca w trakcie konwentu Maginificon XII Expo ogłosimy kolejny tytuł,"

8 komentarzy:

  1. >Ma powstać anime na jej podstawie.
    I to prawidłowa reakcja, a nie wydawanie adaptacji animu sprzed roku, o którym już wszyscy zdążyli zapomnieć, popieram.
    Czytałam tego recenzję, chyba w Arigato, muszę odgrzebać, bo nic nie pamiętam. Ale Meiji mnie interesi, nawet, jeśli MAL mówi, że za dużo postaci historycznych to tu ni ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miecze na okładkach zachęcają, ale siły nadprzyrodzone zdecydowanie zniechęcają. Oj słabe te polskie zapowiedzi jak na razie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga, po Deadmenie, nowość waneko którą kupię :) Kreska jest świetna, a fabuła zapowiada się całkiem interesująco. Czekam do września. Ah, coraz więcej ciekawych tytułów na naszym rynku. Oby tak dalej, bo po cichu liczę, że współpraca z Mag Garden zaowocuje wydaniem mojego Ilegenes.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuły nie znałam i nie zamierzałam kupić do czasu aż zobaczyłam okładki... To po prostu trzeba mieć na półce. *q*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się zgadzam w kwestii półki. :3

      Niech cię Waneko! Ty... ty... pożeraczu brzęczących monetek! XDD

      Usuń
  5. Jestem zaskoczona, bo tytuł przyjął się dobrze, nie było jakichś wielkich narzekań i nie widziałam jeszcze płaczów "Czemu nie Kuroko???? ;____________________________;"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeden i to bardziej "obrazowy" komentarz: http://cdn.memegenerator.net/instances/500x/49527683.jpg

      Usuń
  6. Kolejna nowość nie dla mnie :(
    No cóż, może w przyszłości wyjdzie coś usatysfakcjonowanego dla mnie.

    OdpowiedzUsuń