wtorek, 27 maja 2014

Wieści z Waneko

Z fb Waneko:
"- Przypominamy, że już w tą sobotę, koło północy, ogłosimy tytuł naszej kolejnej nowości, podpowiedzi do niej były już dosyć dawno (w Komnacie Nowości Waneko, do której, jak wszystko pójdzie dobrze, powrócimy przy okazji kolejnego ogłaszania) więc je tu przypomnimy: scenarzysta/ka = rysownik/czka, mangę spotkało coś złego w USA, seria jest już zakończona.

- Z tytułów o które się obecnie staramy jeden mamy zaklepany na 100% (jednotomówka, ogłoszenie pod koniec czerwca), kolejny jest już na ostatniej prostej, zaś co do pozostałych tytułów nad którym pracujemy (kolejna jednotomówka plus 3 dłuższe niż jeden/dwa tomy serie) to sprawy toczą się do przodu swoim tempem, które to tempo jest niestety dosyć powolne."

5 komentarzy:

  1. Zapewne Mirai Nikki - super.
    Już trzecia nowość która mnie nie zainteresuje. Waneko, c'mon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka zapowiedzi będzie, więc nadzieja jest. Zwłaszcza, że powinni różnicować ofertę, a ostatnie zapowiedzi są jak dla mnie trochę za bardzo podobne do siebie.

      Usuń
    2. Myslalam, ze to tylko mi sie wydaje, ze ostatnio jest malo roznorodnie, bo jestem maruda, ale widze, ze to nie tylko moje odczucie ;)

      Usuń
  2. To na pewno Jojo! Pisze i rysuje ten sam facet, a mangę spotkało mnóstwo zła w USA: zmiana imion bo copyright, wydanie tylko trzeciej części i obraza muslimów bo w ostatniej walce rozwalajo minarety.
    TO NA PEWNO JOJO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Jezu, kościoły można rozwalać na potęgę a oni się burzą o jedną wieżę, w dodatku narysowaną.

      Usuń