czwartek, 16 października 2014

[offroad]Mango-animo tag

Długo (powiedzmy) zastanawiałam się, czy w ogóle robić tego taga, czy jak to inaczej powiedzieć. Nie jestem fanką publicznego uzewnętrzniania prywatnych spraw, ale pytania są raczej niewinne, więc pomyślałam - a co mi tam. No więc, cóż, zapraszam:



1. Obrazy ruchome i nieruchome. Wolisz czytać mangi czy oglądać anime?
Jako prawdziwy mól książkowy, oczywistym jest, że wolę czytać mangi. Choć to od anime zaczęła się moja cała przygoda z japońską popkulturą.

2. Pierwsze pokemony za płoty. Jaka była Twoja pierwsza i obejrzana w całości seria?
Nie mam pojęcia. Wychowałam się na bajkach na Polonii 1, ale ich zapewne w całości nie obejrzałam. Czarodziejki z Księżyca też nie, z wiadomych powodów (cenzura w polskiej tv). Podejrzewam, że moim pierwszym zaliczonym w całości animu było coś co leciało na RTL7 - np. Slayersi czy Magic Knight Rayearth.

3. Życie mierzone w odcinkach i rozdziałach. Ile mniej więcej obejrzałeś/łaś anime i przeczytałeś/łaś mang?
Więcej niż ustawa przewiduje.

4. Twarz z plakatów. Jaka jest Twoja ulubiona postać?
Z dawniejszych ulubieńców to Subaru Sumeragi czy Xellos. Z ostatnich Tasuku Kurosaki, Ace, Azel Halgal :D

5. Festiwal otwierających się w kieszeni czerwonych scyzoryków. Której postaci najbardziej nienawidzisz?
Przez tyle lat przewinęło się zbyt dużo takich postaci ;) A z ostatnich to cała obsada Seimadena, którego męczę od jakiegoś czasu.

6. Przez uszy do serca. Masz swojego ulubionego seiyuu?
Nie, na seiyuu zwracam uwagę tylko wtedy, gdy mi się nie podoba/nie pasuje głos.

7. Historia najnowsza. Jaką serię ostatnio obejrzałeś/łaś?
W całości? Nie pamiętam, za dawno to było. Ostatnio oglądam Sailor Moon Crystal.

8. Chluba fana. Zbierasz mangi, magazyny lub gadżety związane z m&a?
Tylko mangi. Mam jakieś gadżeciki, ale zazwyczaj są to tylko jakieś gratisy.

9. Manga w czerwieni i bieli. Jakie jest Twoje ulubione polskie wydawnictwo zajmujące się wydawaniem mang?
Lubię wszystkie, jednak największym sentymentem obdarzam, oczywiście najstarsze - JPF i Waneko.

10. Oczy szeroko otwarte. Co myślisz o fandomie?
Nic.

4 komentarze:

  1. Ostatnia odpowiedź jest rozbrajająca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) Prawda i tylko prawda :)

    A o nominacjach zapomniałam, a dzisiaj już mi się nie chciało uzupelniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, mój tag tutaj!

    niezalogowana mysza

    OdpowiedzUsuń