sobota, 29 listopada 2014

[offroad]Listopadowe zakupy

W ankiecie dotyczącej Nyuu Mangi pojawiły się głosy, abym zamieszczała podsumowanie moich mangowych zakupów. Oczywiście zapomniałam, że powinnam zapisywać co przyszło do mnie w listopadzie. Tak wiec, niewykluczone iż w zestawieniu znalazły się pozycje z końcówki października.



Alice in the Country of Diamonds ~Wonderful Wonder World~ Official Visual Fan Book - moją recenzję tego cuda znajdziecie tutaj.

Alice in the Country of Clover: Knight’s Knowledge tom 3 - ostatni tom spin-offa Alicji z Acem w roli głównego amanta. Było dobrze, ale niedosyt jest. Niestety, nie ma obecnie więcej tytułów z moim ulubieńcem (nawet w Japonii) :(

Blue Heaven tom 2 - impreza na statku się rozkręca. Niestety, niezbyt spodobała mi się końcówka tego tomu.

Istota Zła - recenzję tej Jednotomówki Waneko znajdziecie tutaj.

Dengeki Daisy tom 15 - wydanie amerykańskie zbieram dla kompletu.

Black Rose Alice tom 2 - tomik przyszedł niedawno, nie zdążyłam jeszcze do niego zajrzeć.

Doll Song tom 2 - podobnie jak wyżej, nie udało mi się jeszcze znaleźć czasu na przeczytanie.

Walkin' Butterfly tom 4 - końcówka nie była może idealna, jednak ogólnie jestem usatysfakcjonowania całą serią i faktem iż Taiga wydała ją do końca.

Przekleństwo siedemnastej wiosny tom 2 - zazwyczaj nie czytam takich tytułów, jednak ten mi się nawet spodobał.

Alice in the Country of Joker: Circus and Liar’s Game tom 6 - po małej obniżce formy, przyszedł dobry tomik, gdzie akcja się nieźle rozkręca. Jestem bardzo ciekawa, jak to się wszystko skończy.

Orange tom 1 - jestem w trakcie pisania recenzji tego tomu, mam nadzieję, że pojawi się ona jutro.



Na zdjęciu, niestety, zabrakło najnowszego numeru Otaku, którego kupiłam dla plakatu z Opowieści Panny Młodej.

Wydawało by się, że trochę tego jest, jednak to tylko złudne wrażenie. Ostatnio miałam i wciąż mam sporo wydatków, przez co odłożyłam kupowanie paru serii w oczekiwaniu na lepsze czasy.

4 komentarze:

  1. miło że zdecydowałaś się wrzucać swoje zakupy ^^ fajny patent z opiniami na temat poszczególnych tomów.

    OdpowiedzUsuń
  2. A myslalam, ze to ja duzo kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokażesz także kiedyś całą swoją kolekcję na blogu?
    Dlaczego Alicje mają różny format?
    Istota zła oraz Orange zaskoczyły mi grubością.Spodziewałam się,że mają mniej stron.
    "zazwyczaj nie czytam takich tytułów"
    Ja tak samo.Kupiłam,ponieważ miało dobre opinie.Oby 2 tom bardziej przypadł mi do gustu.


    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś.

    Domyślam się, że dlatego iż w Japonii również ta seria z Jokerem miała mniejszy format niż wszystkie inne wydane przez Ichijinshę.

    Istota Zła to podwójny tomik, więc grubość ma odpowiednią. Orange mnie też zdziwił.

    OdpowiedzUsuń