wtorek, 27 stycznia 2015

Hanami wyda Mushishi

Wydawnictwo Hanami zapowiedziało dzisiaj, że wyda dziesięciotomową mangę Mushishi.




Mushishi
Autor: Yuki Urushibara
Gatunek: seinen, okruchy zycia, supernatural, dramat, przygoda, tajemnica
Liczba tomów: 10
Premiera: kwiecień 2015
Cena: 34,90 zł.
Opis wydawnictwa: Brak.


Manga wychodziła w latach 1999-2008 w czasopiśmie Afternoon (wyd. Kodansha).



Na temat wysokiej ceny:
"Czemu tyle? Bo materiały kosztowały znacznie więcej niż do jakiejkolwiek innej pozycji. Natomiast nie jest to jedyny powód - tomy w większości są grubsze niż standardowe (niektóre mają 270 stron!)l wydana przez nas wersja jest edycją specjalną (format jak większość naszych tytułów oraz kolorowe strony - nawet blisko 20 w jednym tomie!)"
Na temat kolejnych zapowiedzi:
"Będzie przynajmniej jedna książka i mamy nadzieję, że jeszcze jednotomówka (albo 2), a jeśli będziemy bardzo zadowoleni za sprzedaży i negocjacje pójdą sprawnie, to jeszcze dojdzie do tego seria, ale to już nie od nas zależy."

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wow, rzeczywiście :D Kto by się spodziewał!?

      Usuń
  2. Obejrzałam pierwszy odcinek anime. Był baaardzo nudny, więc tytuł raczej nie dla mnie. Wątpię, by później się rozkręcało, tak więc nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne wydanie się szykuje. :]
    O tym tytule słyszałam wiele dobrego ale nigdy jakoś po niego nie sięgnęłam.
    Wydanie polskie kupie na pewno. bo nagle nabrałam ogromnej ochoty na tę mangę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby wydanie było ładne, bo jednak przy takiej cenie człowiek chciałby czegoś w stylu OPM ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam fetyszu twardych okładek, wiec Mushoshi jak najbardziej może być w miękkiej okładce, z obwolutą lub bez, nie ma znaczenia. Byleby okładka była solidnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, na moje ulubione wydawnictwo zawsze można liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam jeden rozdział kiedyś tam i mnie nie wciągnął. Ale może i dam drugą szansę, bo dużo ludzi zachwala.

    OdpowiedzUsuń
  8. A wiecie, że na początku, lata temu, Mushishi mylił mi się z Gintamą? xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje że 20th CB ogłoszą jeszcze w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęście, radość, pusty portfel i jeszcze więcej szczęścia ;u;

    OdpowiedzUsuń