piątek, 23 stycznia 2015

Studio JG wyda Kamisama Hajimemashita

Wydawnictwo Studio JG zapowiedziało wydanie mangi Kamisama Hajimemashita.


Kamisama Hajimemashita
Autor: Julietta Suzuki
Gatunek: shoujo, romans, supernatural, komedia, dramat
Liczba tomów: 20+
Premiera: 24 kwietnia 2015
Cena: 19,90 zł
Dodatkowe informacje: Dwumiesięcznik.
Opis wydawnictwa: Nanami Momozono nie ma w życiu lekko, zwłaszcza będąc na utrzymaniu ojca-hazardzisty, który usiłuje spłacić rosnące długi kolejnymi zakładami. W zasadzie ucieczkę nastolatki z domu moglibyśmy uznać za szablonowy przejaw młodzieńczego buntu. Jednak w tej historii to pan tata daje nogę, zostawiając córkę na pastwę dłużników. W jednej chwili dziewczyna trafia na ulicę cały swój dobytek niosąc w małej torbie. Krótko mówiąc od dziewczynki z zapałkami jest biedniejsza o zapałki. Mimo iż ma dość własnych problemów ratuje nieznajomego mężczyznę przed psem. Ten w podzięce postanawia jej pomóc – oferuje, aby zaopiekowała się jego domem. Na koniec całuje skonsternowane dziewczę w czoło. Nanami z braku innych opcji udaje się pod wskazany adres, aby odkryć, że ów „dom” to w rzeczywistości… podupadająca świątynia. Jak się bowiem okazuje nieznajomy nie dość, że sam z niej uciekł, to na dodatek naznaczył dziewczynę jako bóstwo, aby mogła zamiast niego opiekować się świątynią i jej mieszkańcami. Problem w tym, że pewien rezydujący tam przystojny demon, wcale nie ma zamiaru służyć człowiekowi, a już zwłaszcza jakiejś zwykłej uczennicy.


Manga wychodzi od 2008 roku w czasopiśmie Hana to Yume (wyd. Hakusensha).



I z aska:
"Jak z kolekcją nostalgii? Coś się dzieje w tej sprawie nowego, czy zeszła na dalszy plan? Jest szansa, że kolekcja ujrzy światło dzienne jeszcze w 1-szym kwartale 2015?
(●`・(エ)・´●) : Złożyliśmy oferty rok temu i... czekamy. Niestety kwestia dotarcia do właścicieli praw autorskich do starszych tytułów to droga przez mękę. Ale złożyliśmy też oferty na nowsze tytuły, które w ostatnich latach przechodziły swój... khm... "renesans", więc być może tym lub owym Was jeszcze zaskoczymy :)"
"Czy "5 cm na sekundę" pojawi się w lutym? na stronie w kalendarzu wydawniczym nie ma go nawet w marcu :c z góry dziekuje za odpowiedź
(●`・(エ)・´●) : Plan zakłada publikacje w lutym"
"Czy jeśli "5cm na sekundę" dobrze się sprzeda to są szanse na inne mangi Makoto Shinkaia?
~(=^‥^) : Raczej tak :) "
"Taka mała prośba: jak będziecie wybierać kolejny artbook, pomyślcie też o męskiej części waszych czytelników (Lovlessa chyba tylko panie kupują). S&W byłoby świetnym kandydatem ;)
~(=^‥^) : Pamiętamy, pamiętamy i o naszych męskich fanach. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, będziemy mieć nie tylko artbook, ale i fajną serię da Was <3"
"Czy ta czterotomowa yonkoma z 2007 r., o której pisaliście w zeszłym roku (:P) jest nadal aktualna?
~(=^‥^) : Jak najbardziej. Niedługo zdradzimy jej tytuł."

6 komentarzy:

  1. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :* kocham was :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewne kiedy będzie już więcej tomów wydanych, a poza tym wyklaruje się ile ma być tomów tej mangi to wtedy zakupię ;), na razie odłożę w jakieś odleglejsze plany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno żadne wydawnictwo mnie tak nie zaskoczyło, spodziewałam się wszystkiego, już nawet bardziej pod uwagę brałam Chis sweet home, a tu Kamisama O.o Ja jestem przeszczęśliwa, bo to moja ulubiona manga, mimo że rozkręca się dopiero po jakimś czasie przy podróżach w czasie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała Chii...

    Osobiście jestem podwójnie zawiedziona, gdyż po pierwsze tytuł nie dla mnie, a po drugie mam dzisiaj kiepski dzień, więc przydałoby się jakiś pocieszenie. Niestety nie uzyskałam go od SJG :(

    Ciekawe czy zdecydują się na tłumaczenie tytułu

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero teraz spojrzałam na nazwisko autorki mangi: Julietta Suzuki <3

    OdpowiedzUsuń