poniedziałek, 26 stycznia 2015

Trzy nowości JPFu

Wydawnictwo JPF zapowiedziało dzisiaj trzy nowości - Hiroki Endo - krótkie historie, Green Blood oraz Atak Tytanów - Narodziny Leviego.



Hiroki Endo - krótkie historie
Autor: Hiroki Endo
Gatunek: seinen, dramat, psychologiczny, sci-fi
Liczba tomów: 1 (2)
Premiera: kwiecień 2015
Cena: 44,90 zł
Dodatkowe informacje: Format A5, 400 stron, obwoluta. Seria Mega Manga.
Opis wydawnictwa: Zbiór krótkich historii z różnych gatunków. Znajdziecie tu między innymi głęboką opowieść o bezdomnej dziewczynie, która mieszka pośród kruków. Natomiast fanom sci-fi na pewno przypadnie do gustu opowieść o dwójce zakochanych, którzy udają się na koniec świata. Kolekcja ta odzwierciedla filozofię Hirokiego Endo oraz ukazuje umiejętność autora do opowiadania historii.


Manga wychodziła w latach 1997-1998 w czasopiśmie Afternoon (wyd. Kodansha).



Green Blood
Autor: Masasumi Kakizaki
Gatunek: seinen, akcja, dramat, western, historyczny
Liczba tomów: 5
Premiera:okolice sierpnia 2015
Cena: 25,20 zł
Dodatkowe informacje: Format A5, 200 stron, obwoluta.
Opis wydawnictwa: Mroczna seria w klimatach westernu!


Manga wychodziła w latach 2011-2013 w czasopiśmie Young Magazine (wyd. Kodansha).



Atak Tytanów - Narodziny Leviego
Autor: Hajime Isayama, Hikaru Suruga
Gatunek: fantasy, akcja, tajemnica, dramat
Liczba tomów: 2
Premiera: czerwiec/lipiec 2015
Cena: 25,20 zł
Dodatkowe informacje: Format A5, 200 stron, obwoluta.
Opis wydawnictwa: Spin-off ze świata Tytanów opowiadający o Levim.


Manga z 2014 roku, wychodziła w czasopiśmie Aria (wyd. Kodansha).



Ponadto:
" Info dla oczekujących na kolejne nowości:
czekamy jeszcze na kilka licencji:
-nowa Mega Manga
-seria josei (dla kobiet)
-tytuł Osamu Tezuki (Mega Manga)

Na nowość po serii Naruto trzeba poczekać do II połowy 2015 roku."
Na temat premiery Tomie:
"będzie to koniec lutego, ale kiedy dokładnie nie wiemy"
Oraz:
"niedługo też ogłosimy "babską" MM, może jak 2 licencje przyjdą w tym samym czasie - na serię josei i tą MM to razem ogłosimy"
"Before the fall Jak najbardziej :) Później będziemy myśleć nad parodia"

17 komentarzy:

  1. O, może wreszcie będzie coś dla mnie? :) Nie mogę doczekać się kolejnych ogłoszeń :D
    Spin-off o Levim jest już zakończoną serią?
    Pozdrawiam,
    Sarabeth M.

    chamskie ogłoszenie: zapraszam do czytania moich opowiadań http://nie-tylko-yaoi-czlowiek-zyje.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Green Blood miałam na wishliście od dawna, Endo = doskonałość, ale Leviego nie bierę bo, uh, antysemityzm czy cuś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytanów mam darmo, więc może Leviego sobie dokupię, nie jest to duży wydatek, chociaż ani seria, ani postać mnie nie grzeją aż tak bardzo ;).

    Jeśli chodzi o serie "poważniejsze" to z wiekiem zaczęłam preferować josei, ale gdyby to było 10 lat temu to pewnie rzucałabym pieniędzmi w monitor ;D. Tymczasem poczekam sobie na ogłoszenie joseia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No, zacieram rączki. JPF dał czadu. Już się bałam, że po zapowiedziach Studia i Waneko nic dla siebie nie znajdę. A tu proszę bardzo.

    Mysz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic dla mnie inni niech sie ciesza czekam na nowe tytuly moze cos bedzie a jak nie to trudno :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hiroki Endo - WOW! Biorę! :D Green Blood nie interesuje mnie zupełnie. Leviego może kupię. Może. Ale najpierw musiałabym Tytanów nadrobić, bo nadaj siedzę na pierwszym tomie. T_T

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Hiroki Endo short stories czytałam kilka rozdziałów i były słabiutkie. Green Blood był jedną z 29. (dzisiaj policzyłam :D) mang, na wydanie których czekam, więc bardzo się z niego ucieszyłam. Birth of Levi także kupię, ale bez większego entuzjazmu.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Short stories" jakoś nie przypadło mi do gustu, tytani też mnie nie interesują. "Green Blood" muszę się jeszcze przyjrzeć, ale ten western mnie zniechęca. Tak że ja czekam na zapowiedź Sakamichi no Apollon (jak to nie będzie ten josei, to będę bardzo niepocieszona) i coś od Hagio Moto albo Ikedy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te "Hiroki Endo - krótkie historie" wygląda ciekawie, ale jak tak ludzie psioczą na ten tytuł to nie wiem, czy inwestować. Green Blood to totalnie nie moja bajka. a Tytanów nie zbieram choć Levi na okładce wygląda fajnie. Czekam na josei i Sakamichi no Apollon (jeśli to będzie to). A z tych MM to jakiś oldshoolowe BL mi się marzy, a najbardziej Zankoku na Kami ga Shihai Suru :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Bierę Green Blood i Tajtany. :D Tych historii od Hirokiego Endo nie znam, ale brzmią interesująco, więc po zapoznaniu najpewniej też wezmę.
    (Nic z karnawału Waneko nie było dla mnie, to chociaż tu sobie odrobiłam. xD )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio wydawnictwa szaleją z nowościami, więc trzeba się dobrze zastanowić, na które serie się skusić. W sumie żaden z tych tytułów jakoś mnie do siebie nie przekonuje, ale zobaczy się jeszcze. Czekam na josei od JPFa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z nowości wezmę tylko spin off z levim, mimo że samej mangi nie kupuje, ale fanką postaci jestem, a tu kreska ładniejsza wyraźnie niż w oryginale. Dobrze, że jpf tak dba o tych nie dopieszczonych mięsko-mięskich mężczyzn :) Coraz ciekawsze i bardziej różnorodne tytuły pojawiają się na naszym polskim ryneczku, nic tylko się cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie nic. Chyba z JPFem rozstaje się na dłużej :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Krótkie historie brać w ciemno. Endo to jest geniusz i potwierdzi to każdy kto czytał Eden.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli ten kto obrabował bank i zakupił niedostępne tomy na alledrogo :)

      Usuń
  15. Waneko dwiie nowości ,StudioJG nic(czekam na Alicje),JPF nic..
    O ile 2014 był rokiem przełomowym to 2015 z mojego punktu widzenia nie będzie zbyt ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszak już luty niedługo zawita i warto podsumować mijający rok :)

      Usuń