środa, 21 stycznia 2015

Waneko wyda Tokyo Ghoul

Wydawnictwo Waneko zapowiedziało wydanie mangi Tokyo Ghoul.


Tokyo Ghoul
Autor: Sui Ishida
Gatunek: seinen, horror, psychologiczny, supernatural, akcja
Liczba tomów: 14
Premiera: 15 kwietnia 2015
Cena: 19,99 zł
Dodatkowe informacje: Format standardowy, kolorowe strony
Opis wydawnictwa: Seria tajemniczych morderstw terroryzująca mieszkańców Tokio. Policja twierdząca, że stoją za nimi żywiące się ludzkim mięsem ghule. Tylko kim lub czym są te "ghule" i dlaczego nikt ich nie widzi? A co jeżeli potrafią one podszywać się pod ludzi? Młody student Ken Kaneki jeszcze nie wie, że za sprawą pewnej dziewczyny nie tylko pozna odpowiedzi na te pytania, ale również zostanie wplątany w walkę, której stawką będzie między innymi... jego człowieczeństwo.


Manga wychodziła w latach 2011-2014 roku w czasopiśmie Weekly Young Jump (wyd. Shueisha).


"będziemy jeszcze w tym roku ogłaszać inne nowe mangi, rozmowy do jednej z nich są już właściwie na ostatniej prostej a co do kilku innych czekamy na dobre wieści z Japonii."

15 komentarzy:

  1. Jedna manga z ankiety JPFu mniej - coraz większe szanse na Haikyuu!!, które chętnie bym przeczytała, ale w formie skanlacji zupełnie mi nie idzie. Chociaż ze wszystkich proponowanych tam tytulów Haikyuu!! i tak szanse ma chyba najmniejsze ;).

    Czytałam, kiedyś 8 rozdziałów TG, żeby ogarnąć czemu ludziom się to tak podoba, ale to chyba było za mało, bo właściwie nic takiego w tym tytule nie znalazłam. Ale! Znam ludzi, którzy się ucieszyli, ale tytuł zdecydowanie nie dla mnie... Chociaż Atak Tytanów jakoś czytam, więc kto wie, czy po to też nie sięgnę.

    Ogólnie w poprzednim karnawale miałam 4/5, tym razem najprawdopodobniej 3/6, więc nie jest źle - podoba mi się to, że u każdego wydawnictwa mogę coś znaleźć, chociaż u każdego coś innego gatunkowo :D. Wilczki i Tomodachi na równi mnie ucieszyły, a to całe Momochi rozważę dla kreski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W formie skanlacji, czytanie idzie tylko bardzo zdesperowanym : )

      Usuń
    2. Sa mistrzowie skanow, ktorzy moga w ten sposob setki mang przeczytac - zaliczam sie do nich, niestety.

      Usuń
    3. Haha, Wiercioch! Dokładnie!
      Kiedyś pochłaniałam setki tytułów w ten sposób, ale od jakiegoś czasu nie mogę. Tłumaczenia są najczęściej bardzo słabe i strasznie się męczę podczas czytania, więc odpuszczam.
      Jak mam przelecieć jakiś tytuł, żeby zobaczyć, czy chcę to mieć po polsku od wydawnictwa, to wolę już sięgnąć w angielskie skanalcje.

      Mysz.

      Usuń
    4. Angielskie skanlacje niestety wcale nie są dla mnie lepsze czy gorsze, zazwyczaj tłumaczenie również nie powala, a i obróbka skanów jest często bardzo średnia, tak, że u mnie to nie kwestia języka. A jak jest jakość, to mogę czytać i po polsku i po angielsku, ale np. z Haikyuu!! i kilkoma innymi sportówkami mam tak, że skanlacje mi nie pasują nawet jeśli o sprawdzenie serii.

      Usuń
    5. Właściwie to nie chodziło mi o jakość tłumaczenia, tylko o to, że czytanie skanlacji jest takie ... nienaturalne. Nie ma to jak smród papierowej mangi :)

      BTW: świetne okładki.

      Usuń
  2. Dla mnie Wilcze dzieci i Tomodachi. Z poprzedniego karnawału wyrwałam też dwa tytuły, więc podobny wynik. Myślę jeszcze nad Tokyo ghoulem, ale poczekam na ogłoszenie josei od JPF.

    Na fb widzę ciągle koncerty życzeń, skargi i zażalenia w sprawie mang. A ja siedzę i się cieszę, że przynajmniej nasz rynek zaczął się rozwijać i jest w czym wybierać (mimo, że wolałabym inne tytuły) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tak w połowie tej mangi i mysle, ze raczej bede kupowac - zawsze choc troche krwi i choc troche mroczniejszy klimat.
    Zgadlam trzy tytuly z karnawalu, kupowac na pewno bede tez trzy - Wilcze Dzieci, TG i jednotomowe shoujo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej :3 jeszcze kamisama hajimemashita i bedzie ok :D moze jak jpf skonczy maidi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie jak powyżej czekam na Haikyuu!! no ale.. pożyjemy to i zobaczymy czym które wydawnictwo nas obdaruje.

    Z karnawału nowości Waneko pokuszę się o Tokyo Ghoul i Wilcze Dzieci. Reszta zbytnio do mnie nie przemawia, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Shit dla gimbusów, Waneko się sprzedało, walić to wszystko i Hajkju i Fairy Faila bo ja chcę inne mango, czemu wydawnictwa nie słuchają się mnie, mój Fist of the North Star gdzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie całkiem udanie, 4/6 mang kupię (Tokyo Ghoula na pewno).
    Po lewej stronie w "??" jest Suna no Tsurugi, a to chyba w końcu się jednak nie ukaże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to trudne pytanie - nie powiedzieli, że w ogóle nie wydadzą, tylko że jest to zawieszone. Ale rzeczywiście chyba usunę... tak samo jak JPFowskie "??"

      Usuń
    2. No JPF chyba tylko pisał, że ma "w planach", ale o licencji nic nie było. Tak mi się wydaje, ale w sumie nawet nie znamy jeszcze następnej mega mangi, więc chyba nie ma co się nastawiać na najbliższą przyszłość.

      Usuń
  8. 1/6 hahaha(Tomodachi no Hanashi,)wcześniejszym karnawale 4/5.Normalnie masakra ,trochę jestem zawiedziony,ale co poradzić..
    Zaczynam się martwić o tegoroczne nowości,przynajmniej kasa zostanie na kontynuacje.

    OdpowiedzUsuń