niedziela, 18 stycznia 2015

Waneko wyda Tomodachi no Hanashi

Wydawnictwo Waneko ogłosiło wydanie jednotomówki pt. Tomodachi no Hanashi.


Tomodachi no Hanashi
Autor: Kazune Kawahara, Aiji Yamakawa
Gatunek: shoujo, romans, szkolne życie, komedia
Liczba tomów: 1
Premiera: 27 kwietnia 2015
Cena: 19,99 zł
Dodatkowe informacje: Powiększony format, polski tytuł. Seria Jednotomówki Waneko.
Opis wydawnictwa: Eiko i Moe są trochę jak ogień i woda. Eiko jest raczej spokojna i nie wyróżnia się tłumu, zaś gdy ta druga idzie ulicą oglądają się za nią wszyscy faceci, aczkolwiek pomimo tych różnic trudno znaleźć lepsze przyjaciółki niż te dwie. Sporo się jednak zmienia, kiedy Moe znajduje sobie chłopaka, któremu mówi prosto z mostu "Eiko jest dla mnie najważniejsza". Czy można połączyć tak silną przyjaźń i bycie w związku?


Manga z 2010 roku, wydana przez Shueishę.

15 komentarzy:

  1. Zadowolona! Pamiętam jak Waneko pisało o tym, żeby podsyłać im własne propozyjce na jednotomówki i wysłałam maila z poleceniem właśnie tej mangi :D . Osobiście polecam i to tak trochę fajnie, jakby Waneko moją własną prośbę spełniło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inb4 Ty i Twoje znajome są jedynymi osobami, które kupią ;)

      Usuń
    2. Natalia Nie wydaje mi się :D

      Usuń
    3. I nagle dowiem się ile mam znajomych ;D

      Usuń
  2. Mnie to nie interesuje. Okruchy życia, brzydka kreska, szkolne życie, infantylność...nie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreska, o dziwo, spodobała mi się. Nie powala na kolana ale jest bardzo przyjemna. :) Jednak problemy nastolatek już dawno mnie nie dotyczą, więc raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chętnie kupię:). Jednotomówka, sympatyczny opis, przyjemna okładka - lubię to! Nie wymagam od fabuły nie wiadomo czego. Liczę raczej na proste, miłe "czytadło". Myślę, że z takim podejściem się nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna okładka, tylko szkoda że gatunek nie mój. W ogóle po gównioburzy, jaka teraz przetacza się przez fb i stronę waneko, dziwię się że oni chcą coś wydawać. Przecież aż odechciewa się pracować, jak w kółko ludzie tylko smęcą "że to dla bab", "że shoujo", "że to nie manga xxx". Chyba nigdy nie było sytuacji, by ktoś był w pełni zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście już zdążyłam to przeczytać i powiem szczerze, że ta historia jest dziwna. Relacje między głównymi bohaterkami są delikatnie mówiąć chore. Chodzenie na randki w trójkę jest bardzo nietypowe. Manga ta ma jeden plus: jest krótka i szybko się ją czyta.

    Szkoda, że Waneko postanowiło wydać kolejną małą charakterystyczną mangę. No, ale to nie mój problem.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tam się cieszę, że Waneko dalej idzie w szojki. Najlepiej im wychodzi ten gatunek i wiele nastolatek na pewno kupi taki tytuł.
    Czytałam to jakiś czas temu, przyjemny tytuł, nie powiem, ale teraz bym nie kupiła, bo wyrosłam z takich historii. Tomodachi nie jest niestety dla wszystkich (w przeciwieństwie na przykład do takiego ParaKiss) i w pewnym wieku już nudzą takie mangi.

    Maru, mam wrażenie, że na fb Waneko wypowiadają się tylko ci, którzy:
    a) nigdy shoujo nie kupowali, bo nie lubią tego gatunku
    b) prawie wcale nie kupowali mang od Waneko
    c) mają mało shitstormu w ogóle, więc szukają okazji

    Generalnie zauważam tendencję, że jak ktoś jest mega zadowolony to daje komenta. Jak jest zadowolony, to bardzo rzadko. Tytuł prawie nikomu d... nie urwał, więc ilość pozytywnych komentarzy jest stosunkowo mała. A to dodatkowo podjudza malkontentów i hejterów do tego, żeby zasypać wydawnictwo swoimi pseudo-uwagami. Trzymam kciuki za Waneko, żeby olali wszystkich zrzędzących i robili swoje.

    Mysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to się właśnie akurat na starość zaczęły takie tytuły jak ten podobać ;)

      Usuń
    2. Otai, hehe, może to już wtórny infantylizm?
      :D :D :D

      Mysz.

      Usuń
  8. No i wilczki jako kolejna nowość.

    OdpowiedzUsuń