poniedziałek, 19 stycznia 2015

Waneko wyda Wilcze Dzieci

Wydawnictwo Waneko zapowiedziało wydanie trzytomowej mangi Wilcze Dzieci.


Wilcze Dzieci
Autor: Yuu, Mamoru Hosoda
Gatunek: seinen, okruchy zycia, romans, dramat, fantasy
Liczba tomów: 3
Premiera: 16 sierpnia 2015
Cena: 19,99 zł
Dodatkowe informacje: Format powiększony, kolorowe strony.
Opis wydawnictwa: Jeśli spodziewacie się, że to historia jakich wiele, to na szczęście musicie szukać dalej, bo miłość młodej studentki do chłopaka, który okazuje się być po części wilkiem, nie jest czymś, co widzi się codziennie. Pomimo oczywistych przeciwności losu, zakochani dalej są ze sobą i dziewczyna spodziewa się nawet drugiego dziecka, ale idylla kończy się w momencie, w którym on znika z jej życia. Jak młoda, samotna matka ma sobie poradzić w takiej sytuacji, zwłaszcza że rodzeństwo odziedziczyło po ojcu jego „dziką” stronę? Przygotujcie się na jedną z bardziej wzruszających historii o szukaniu szczęścia w życiu, akceptacji i radzeniu sobie z przeciwnościami losu.


Manga wychodziła w latach 2011-2013 w czasopiśmie Young Ace (wyd. Kadokawa Shoten).

6 komentarzy:

  1. Dobrze, że to tylko 3 tomy. Zamierzam dać szansę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już omnibusa od Yen Pressu więc dublować nie będę ale bardzo się cieszę, że "Wilcze Dzieci" zawitają do nas:). Pewnie polską edycję przeczytam w bibliotece (z ciekawości i dla porównania).

    Ta manga chyba łagodzi obyczaje. Hejtów nie widziałam chyba żadnych;P. Przy poprzednich nowościach było trochę narzekań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie widziałam jakieś narzekania, że marnują ludzie czas, żeby Waneko się postarało bardziej, bo nic ciekawego na razie nie ma, tak, że niektórzy się trzymają całkiem nieźle ;D.

      Usuń
  3. Najbardziej mnie zdziwiło, że tyle osób nie kojarzy tytułu, ale potem przypomniałam sobie, że film leciał tylko w wybranych kinach ;). Na seansie, na którym ja byłam (chociaż film widziałam wcześniej) przewinęły się chyba ze 3 pokolenia :). Mangę oczywiście kupię, zastąpi mi wydanie DVD polskie, nad którym się zastanawiałam jakiś czas temu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś czuję, że okładka pierwszego tomu będzie mocnym przeciwnikiem w przyszłorocznej ankiecie na najładniejszą okładkę 2015 roku.

    Oczywiście biorę całe 3 tomy

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie też mnie WD zainteresowały, na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń