niedziela, 31 maja 2015

Dwie nowości Waneko

Wydawnictwo Waneko zapowiedziało wydanie mang: Doukyuusei oraz Sweet Guilty Love Bites. Trzecią nowością jest zachodni komiks Sunstone.

Doukyuusei
Autor: Asumiko Nakamura
Gatunek: shounen-ai, romans, dramat, szkolne życie, okruchy życia
Liczba tomów: 1
Premiera: koniec lutego 2016
Cena: 19,99 zł
Dodatkowe informacje: Seria "Jednotomówki Waneko", format 135×195 mm, obwoluta, tytuł zostanie przetłumaczony.
Opis wydawnictwa: Doukyuusei (czyli „Koledzy z klasy”) to opowieść o pierwszym uczuciu dwójki chłopców, których z pozoru niewiele łączy. Historia opowiadana jest z perspektywy Hikaru Kusakabe, wyluzowanego i beztroskiego licealisty, który podczas lekcji muzyki, zauważa, że jest w jego klasie chłopak nie biorący udziału w próbie chóru. Jeszcze tego samego dnia okazuje się, że Rihito Sajou (bardzo ambitny i dość spięty chłopak) nie śpiewał, ponieważ nie potrafił zrobić tego poprawnie. Zaintrygowany nowo poznanym kolegą muzykalnie uzdolniony Kusakabe oferuje mu swoją pomoc w nauce śpiewu, dzięki czemu ta dwójka spędzać będzie ze sobą dużo czasu i lepiej się poznają. Jak rozwinie się ich znajomość? I czy zostaną dla siebie tylko kolegami z klasy?


Manga wychodziła w latach 2006-2008 w czasopiśmie Opera (Akaneshinsha).



Sweet Guilty Love Bites
Autor: Shuninta Amano
Gatunek: yuri, romans, dramat, komedia
Liczba tomów: 1
Premiera: koniec grudnia 2015
Cena: 19,99 zł
Dodatkowe informacje: Seria "Jednotomówki Waneko", 135×195 mm, obwoluta.
Opis wydawnictwa: „Sweet Guilty Love Bites” opowiada o czterech hostessach pracujących w tym pewnym klubie w Japonii, ich codziennym życiu, pracy oraz… o ich związkach z innymi kobietami. W trzech pieprznych rozdziałach zawartych w tym tomiku dowiecie się, że miłość można znaleźć nawet na ulicy, że bycie samotną matką wbrew pozorom może pomóc w znalezieniu „tej jedynej” a związki pomiędzy koleżankami z pracy może i nie są zbytnio profesjonalne, ale co pradzić, serce nie sługa!


Manga wychodziła w 2010 roku w czasopiśmie Comic Yuri Hime (wyd. Ichijinsha)

14 komentarzy:

  1. Rano musiałam jeszcze raz sprawdzić, czy oni faktycznie Sunstone ogłosili, czy może jednak mi się to przyśniło xD Myślę, że im to się nie sprzeda, ale zobaczymy.
    Dwie jednotomówki wyglądają bardzo ciekawie, chętnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecieram oczy ze zdumienia. Doukyuusei <3
    Szkoda tylko, że tak późno planują wydanie. No i mam nadzieję, że na pozostałe części też mogę liczyć.
    Więcej Nakamury Asumiko poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram uwielbiam jej prace.Są takie oryginalne :)

      Usuń
  3. No to teraz tylko czekać do przyszłego roku na Doukyuusei :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokyusei dla mnie :D
    Reszta obawiam się, że to nie mój klimat, ale zobaczę jak tam yuri...

    OdpowiedzUsuń
  5. Odetchnęłam z ulgą, że to Waneko wyda Doukyuusei, a nie Yumegari.

    Mysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby,dlaczego Yumegari miało wydać?W ogóle ostatnio mało u nich słychać.I raczej nie dawali znaków,że interesuje ich twórczość Nakamury...

      Usuń
    2. Oni coś tam zapowiadają, że ogłoszą na swoje urodziny, poza tym przebąkiwało się tu i ówdzie, że może Yumegari wyda Doukyuusei.
      A o Doukyuusei mówiło się też z tego powodu, że będzie ekranizowane. Ale okazuje się, że to Waneko ostatnio łyka wszystko, co będzie miało animce.
      Mysz.

      Usuń
  6. To Yumegari miało to wydać? O_o No to faktycznie Ufff że to Waneko

    OdpowiedzUsuń
  7. Właściwie odkąd się dowiedziałam,że Doukyuusei ma dostać anime to się zastanawiałam czy Waneko się nie skusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Doukyuusei to dla mnie najlepsze shounen-ai na naszym rynku, ale jestem trochę sceptyczna w przewidywaniu jego sprzedaży. Nakamura Asumiko to w końcu nie jest autorka, która się może u nas tak po prostu przyjąć. Póki co, obserwowanie reakcji ludzi na ten tytuł jest fascynujące :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w ogóle dziwię, co tak mało komentarzy. Myślałam, że ludzie będą bardziej podjarani, że wreszcie Nakamura na naszym rynku, a tu jakaś taka cisza.
      Mysz.

      Usuń
    2. Czy ja wiem. Na fejsie zgarnia najwięcej lajków, w przeciwieństwie do yuri i sunstone :) Na innych portalach też zdecydowanie większa ilość ludzi jara się Doukyuusei, niż pozostałą dwójką.
      Nie martwiłabym się na zapas o sprzedaż, w końcu u nas wszystko co ma dwóch panów sprzedaje się jak ciepłe bułeczki.

      Usuń
  9. Z Nakamurą chętnie się zapoznam, yuri nie dla mnie. Szkoda tylko, że tak długo trzeba będzie czekać.

    OdpowiedzUsuń