sobota, 16 maja 2015

[offroad]Kwietniowe nabytki

Istnieje takie powiedzonko "dobry zwyczaj, nie pożyczaj". Gdybym się go trzymała, to by ten post pojawił się na początku maja, a nie - w drugiej jego połowie! No, ale tak to bywa jak się ma dobre serduszko. Życie.



Black Rose Alice tom 3 - ta nieco zaskakująca wampirza manga musi jeszcze nieco poczekać na przeczytanie. W sumie z kupnem miałam wstrzymać się do spadku kursu dolara, ale... tak wyszło ;)

Emma tom 8 - podobnie jak sporo innych osób, miałam początkowo problem z zidentyfikowaniem bohaterów na okładce i w pierwszym rozdziale. Ale dałam radę i mi się bardzo podobało. Polubiłam również Ernesta (lecz nie imię) i jego historię. Czekam na więcej i stwierdzam, po raz kolejny, że był to dobry zakup.

Kwiaty grzechu tom 5 - dopiero co przeczytałam czwórkę, a tu już piąteczka. Szóstka też niedługo - coś to za szybko wychodzi, jak dla mnie ;)

Library Wars tom 13 - powoli zbliżamy się do końca, jeszcze tylko dwa tomy... chlip, chlip. O ile podobał mi się pairing IkuxTezuka, tak z każdym kolejnym tomem stwierdzam, że Dojo to jednak lepszy wybraniec dla naszej bohaterki. Też bym go brała ;)

Nad Brzegiem Rzeki - z dużym opóźnieniem (od premiery) przyszedł do mnie ten tom... Trzeba było jednak kupić prenumeratę od wydawnictwa... wtedy bym i recenzję napisała, a tak to już zamieniła się ta manga w staroć ;) Ogólnie średnio mi się podobało, jakieś takie to było nijakie i za szybkie, za krótkie. Kreska średnia, wydanie jak to wydanie Taigi. Alicje plz, a nie jakieś takie cusie...

Śmiech w chmurach tom 4 - czeka i jeszcze trochę poczeka na lekturę. Waneko też jest za szybkie ;)



Dodatków tym razem brak :<

2 komentarze:

  1. Dla mnie i tak "Nad brzegiem rzeki" i tak wygląda lepiej niż pozostałe jednotomówki Taigi.

    I zazdroszczę Mizushiro Setony, chociaż tego tytułu od niej jeszcze nie czytałam ;;

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w kwietniu tylko Monster 2 i Yans. No, ale pogoda nie sprzyja czytaniu.

    OdpowiedzUsuń