niedziela, 16 sierpnia 2015

[offroad]Liebster award

Trochę to trwało, ale wiecie - taki mamy klimat ;) Po "Manga&anime blogger tag", dzisiaj przyszedł czas na kolejną blogerową zabawę - "Liebster award" od ekipy Coś japońskiego. Tym razem mniej mangowo, nieco ogólnie. Jeśli kogoś ciekawią moje prywatne sprawy/opinie, no to cóż, zapraszam do lektury:



1. Ulubiona książka/cykl, której się wstydzisz, ale mimo wszystko kochasz.

Saga o Ludziach Lodu i pozostałe książki Margit Sandemo. Wstydzić się nie wstydzę, ale ludzie uważają to za literaturę niskich lotów.

2. Ulubiona manga i anime, której nikt poza Tobą i twórcami nie czytał/oglądał. Oczywiście nie bierzcie tego dosłownie.

Z mało znanych które lubię można wymienić: Piece czy Dame na Watashi ni Koishite Kudasai.

3. Wasze ulubione zdjęcie?

Wszystkie przed 12 rokiem życia.

4. Steampunk czy Cyberpunk? Który klimat bardziej do Ciebie przemawia?

Ani jeden, ani drugi do mnie nie przemawia.

5. Twoja biblioteczka się pali, możesz uratować tylko jedną książkę – która to będzie?

Nie mam najmniejszego pojęcia. Zresztą mam dwie ręce, co nie? ;)

6. Co sądzisz o Eisner Award? Czy rzeczywiście nagradza się najlepszych?

Nigdy nie da się nagrodzić czegoś najlepszego, gdyż ile osób, tyle opinii/gustów. Nie emocjonuję się żadnymi nagrodami, nie śledzę ich.

7. Na ekranizację jakiej książki czekasz?

Żadnej. Nie lubię jak robią ekranizację książki którą lubię, bo zawsze źle to wychodzi. Już wolę najpierw obejrzeć, a potem przeczytać.

8. Gdzie Ci się najlepiej czyta?

W komunikacji miejskiej. Serio.

9. Muzyka do czytania – co Ci gra w słuchawkach w trakcie lektury?

To co jest na mojej stałej playliście.

10. Manga, która zrobiła Ci wodę z mózgu – jak tego dokonała?

Jakieś były, ale szczerze mówiąc to obecnie nie jestem w stanie wymienić jakiegoś tytułu. Zapewne wyrzuciłam je z pamięci. Coś od Mayu Shinjo pewno.



Moje nominacje:

Mixik z Graciarni Mixa

Tabitha z BakaTab's Shelf



Pytania:

1. Jak myślisz, gdybyś była Japonką, także byłabyś fanką mangi i anime w tym samym stopniu co teraz?

2. Zjadłabyś rybę fugu?

3. Gdybyś mogła przez jeden dzień zostać jakąś postacią z mangi, to kto to by był?

4. Zamknęli Cię przypadkowo w sklepie spożywczym, ratunek przyjdzie dopiero rano - co robisz przez te 8 godzin?

5. Ulubiona zabawka z dzieciństwa?

6. Najcenniejsza (dla Ciebie) rzecz z twojej kolekcji?

7. Święta w Polsce z rodziną czy pod palmami i drinkiem?

8. Głupie shoujo czy głupi shounen?

9. Najmniej udany prezent jaki kiedykolwiek dostałaś?

10. Ulubiony pokemon?

8 komentarzy:

  1. SoLL jest całkiem fajne. Porzuciłam tę serię na 5 tomie po magicznym zmienieniu orientacji seksualnej jednego z bohaterów. Potrzebowałam jakiegoś powodu do porzucenia tej serii, bo szkoda mi kasy i miejsca na półce dla ponad 40 tomów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szybko się poddałaś ;) Ja mam całość, bez jednego tomu, który mi gdzieś zaginął. Kupione za grosze pierwsze wydanie.

      Usuń
    2. Omg, SoLL rządzi lamusy XD
      Aleksandrze! Och, Aleksandrze XD
      KOCHAM, powiadam Wam, KOCHAM tę serię i jej uroczą durnowatość.

      Usuń
    3. Co to jest SoLL? O_o

      Usuń
    4. Skrót od Saga o Ludziach Lodu.

      Usuń
    5. Dziękuję! A ja głupia kombinowałam twardo od jakiej mangi to skrót. xD

      Usuń
  2. Jak kiedyś zapomnę wersję live action "Piece" to w ramach odświeżenia na pewno sięgnę po mangę. Już LA całkiem mi się podobało, ale nie chcę brać się za wersję komiksową póki pamiętam większość spoilerów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz mamy już inny klimat, gwarantuję, aż się Wisła rozstąpiła. xD
    Żarty żartami, bo w tej tematyce mogłabym bez końca, a ja tylko chciałam podziękować za nominację. ^^
    Co do 5, ja spłonęłabym z biblioteczką. ^^"

    OdpowiedzUsuń