czwartek, 31 grudnia 2015

Waneko w styczniu ogłosi cztery nowe tytuły

Wydawnictwo Waneko poinformowało, że w styczniu ogłosi cztery nowe serie - szóstego, ósmego, jedenastego i trzynastego stycznia. Podpowiedź obrazkową znajdziecie tutaj.
"Każdego z ogłoszeń możecie standardowo spodziewać się danego dnia dokładnie o godzinie 15:00, zamieszczać je będziemy na naszej stronie, Facebooku, Twitterze oraz Ask. fm (możliwe, że jeszcze w jednym miejscu...). Wtedy też startować będą przedpłaty oraz na naszym forum pojawią się odpowiednie, poświęcone danym seriom, wątki. Macie jakieś pomysły (wybrane obrazki nie są przypadkowe, co takiego dla Was przyszykowaliśmy?"

4 komentarze:

  1. Jak myślisz, jakie to będą mangi?
    Obstawiam Arslan Senki albo Claymore, Shiki, jakieś yuri (nie wiem czemu tak myślę xd) i Shokugeki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia, dopiero wróciłam do domu, nie miałam kiedy przyjrzeć się obrazkowi, a co dopiero myśleć nad nim :P W każdym razie trzeci obrazek mi się skojarzył z Vampire Knight - wydaje mi się, że były tam jakieś podobne zdobienia. Może jakaś LNka? A ostatni to na pewno jakiś hit z Shonen Jumpa, pytanie tylko który?

      Usuń
  2. Tak bardzo mam szalone wizje.
    Shiki tez w nich jest, ale i lepsze rzeczy. Nie chce zapeszyc. Jedynie napisze, czy serio sie udalo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te 2 tygodnie to będzie dla mnie kompletne wariactwo, więc mam nadzieję, że nie przegapię ogłoszenia nowych tytułów XD.

    OdpowiedzUsuń