poniedziałek, 11 stycznia 2016

Waneko wyda Bokura no Kiseki

Wydawnictwo Waneko zapowiedziało wydanie mangi Bokura no Kiseki.


Bokura no Kiseki
Autor: Natsuo Kumeta
Gatunek: josei, historyczny, gender bender, dramat, akcja, fantasy, tajemnica
Liczba tomów: 13+
Premiera: 18 maja 2016
Cena: 19,99 zł
Dodatkowe informacje: Format standardowy, obwoluta, kolorowe strony. Tytuł będzie tłumaczony na język polski (I będzie najpewniej brzmiał "Nasz cud")
Opis wydawnictwa: Brak.

bok1.jpg bok2.jpg bok3.jpg bok4.jpg

Manga wychodzi od 2008 roku w czasopismach Zero-Sum Ward i Zero-Sum (wyd. Ichijinsha).


"W środę będzie coś mocno innego"
"ostatnim tytułem będzie hit-seria mająca wersję anime"

6 komentarzy:

  1. 0/4 Mam nadzieję, że ostatni tytuł będzie ciekawszy, np. Boku dake ga Inai Machi albo Vanilla Fiction czy Darwins Game.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś lubi długie serie w wydaniu Waneko, to jutro się pewnie uraduje.

      Usuń
  2. >Koleś o imieniu Minami
    >Będący reinkarnacją jakiejś księżniczki
    Śmiechłam, bo właśnie oglądam magical girls animu, gdzie Minami jest jedną z Magicznych Księżniczek :3
    spoko tagi, kojarzy mi się trochę z Basarą (nie Sengoku a tym starym szojcem, nie jestem aż tak jednotorowa) i tylko te 13+ tomów odstrasza od próbowania romansidła, o którym wcześniej nie słyszałam. Więc o zakupie zdecyduję dopiero, gdy przejrzę w sklepie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby ta manga nie była tak brzydka... to musiałoby być coś równie wciągającego jak pierwsze tomy Tytanów, żeby to kupiła. A nie jest. Może najwyżej poczytam kiedyś jeszcze z kilka rozdziałów, ale raczej nie ma szans, bym to kupiła.
    Nie wiem dlaczego Waneko wybiera ostatnio takie nieznane tytuły. Może jak im się przestaną sprzedawać takie mangi (dla mnie średniaki), to doczekamy się czegoś w innym stylu, bo ten mi nie pasuje xD Dziwię się, że nie wybrali "podobnej", o wiele popularniejszej Akatsuki no Yony (też bym nie kupiła)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł znam, ale nie kupię.Narazie wczorajszą nowość mam zamiar kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a to było coś wczoraj?

      Usuń