poniedziałek, 21 marca 2016

Dwie LN-ki od Waneko

Wydawnictwo Waneko zapowiedziało dzisiaj dwie light novele: Tokyo Ghoul: Hibi oraz No Game No Life.

Tokyo Ghoul: Hibi
Autor: Sui Ishida, Shin Towa
Gatunek: seinen, akcja, dramat, okruchy życia
Liczba tomów: 1
Premiera: 20 czerwca 2016
Cena: 24,99 zł
Dodatkowe informacje: Format powiększony, kolorowe strony, obwoluta
Opis wydawnictwa: Ciekawiło cię kiedyś, jak wygląda codzienne życie ghuli i ludzi mających z nimi styczność? Poznać bliżej świat znany z mangi? Jeżeli tak, to nowelka Tokyo Ghoul: Hibi jest zdecydowanie tytułem w sam raz dla Ciebie! Podczas lektury sześciu historii (przedstawiających wydarzenia, których nie ma w mandze) zawartych w tej nowelce dowiecie się (między innymi) jak wyglądało życie Tsukiyamy i Hori w czasach liceum, poznacie tajniki pracy w Anteiku oraz dowiecie się nieco więcej na temat Kazuo Yoshidy.

tg.jpg

LN-ka z 2014 roku, wydana przez wydawnictwo Shueisha.



No Game No Life
Autor: Yuu Kamiya
Gatunek: shounen, supernatural, przygoda, komedia, romans, harem
Liczba tomów: 8+
Premiera: 10 lipiec 2016
Cena: 24,99 zł
Dodatkowe informacje: Format powiększony, kolorowe strony, obwoluta
Opis wydawnictwa: Poznajcie nowelkę, od której wszystko się zaczęło! Dla Sory i Shiro nie ma takiej gry, czy to planszowej czy komputerowej, w którą nie umieli by grać… I to grać na tyle dobrze, że nikt na świecie im do pięt nie dorasta! Rozegranie partii szachów z pewnym tajemniczym mężczyzną miało być więc kolejnym łatwym zwycięstwem, lecz zamiast tego Sora i Shiro trafiają do fantastycznego świata, w którym wszystkie spory rozwiązywane są za pomocą… gier? Czyżby trafili właśnie do miejsca jakby stworzonego dla nich? Tylko czy dalej będą w stanie grać tak jak kiedyś, skoro na ich barkach spoczywa los ludzkości?

ng1.jpg ng2.jpg ng3.jpg ng4.jpg

LN-ka wydawana jest od 2012 roku przez wydawnictwo Media Factory.

4 komentarze:

  1. Jakieś takie meh dla mnie. TG niby może być, ale jakiejś wielkiej fazy nie mam, więc chyba zostanę przy samej mandze - kojarzy ktoś, czy novelka jest dobrze napisana?
    Z kolei NGNL intryguje mnie niemiłosiernie, ale wiem, że na 99% się zawiodę, szczególnie jeśli novelka przedstawia sobą to samo co anime. Tylko te śliczne okładki kuszą. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Nah, na ich forum teraz epicka gównoburza, bo zamierzają ocenzurować tyłek jedenastolatki. Biorę TG, do NGNL zniechęca mnie tag ecchi. Po Grze w Króla mam już dość fanserwisu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gównoburza, przy czym przynajmniej połowa dyskutantów nie wie, o czym mówi, bo nie widzieli i pół kolorowej grafiki z NGNL. Jeśli kogoś nie razi obrazek, gdzie laska lat 11 centralnie rozkraczona objawia swoje intymne szczegóły całemu światu, to ja nie mam więcej pytań.
      Na miejscu Waneko zastanowiłabym się, czy te teksty, którymi chcą zasłonić miejsca "nieszczególne wizualnie", są wystarczająco duże, żeby nikt się nie przyczepił.

      Mysz.

      Usuń
  3. Ja liczyłam na Pandora Hearts Caucus Race, ale Tokyo Ghoul też mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń