czwartek, 17 marca 2016

Najnowsze okładki amerykańskich nowości 56

Ostatnio non stop pojawiają się nowe polskie okładki, a przecież amerykanie nie są gorsi i swoje też mają. Przed Wami najnowsze osiem. Ta ostatnia według mnie lekko spartaczona. Kto się ze mną zgodzi?



Black Clover (wyd. VIZ Media), premiera: czerwiec 2016 ; okładka JP

blac.jpg



Complex Age (wyd. Kodansha USA), premiera: czerwiec 2016 ; okładka JP




Don't Be Cruel (wyd. SuBLime), premiera: czerwiec 2016 ; okładka JP




I Am a Hero (wyd. Dark Horse), premiera: kwiecień 2016 ; okładka JP




Kuma Miko (wyd. One Peace Books), premiera: wrzesień 2016 ; okładka JP




Maria Holic (wyd. One Peace Books), premiera: lipiec 2016 ; okładka JP ; okładka USA pierwsze wydanie




Oreimo Comic Anthology (wyd. Dark Horse), premiera: listopad 2016 ; okładka JP




Yona of the Dawn (wyd. Shojo Beat), premiera: sierpień 2016 ; okładka JP

3 komentarze:

  1. Kuma Miko ma taką śliczną okładkę, a jak przeczytałam 1 rozdział to meh. Może jeszcze ze dwa spróbuję przeczytać, bo więcej nie dam rady jak to takie będzie. Kreska też nie jest taka ładna w środku. :(

    Okładka Yony, a raczej yony, zupełnie mi się nie podoba. Beznadziejny gradient + słaby kolor + Yona z małej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że meh? Planowałam też spróbować poczytać...

      Im dłużej patrzę się na yonę tym szpetniejsza mi się wydaje...

      Usuń
  2. Czemu oni to zrobili I am a Hero ;__;

    Zgadzam się z Melioną - mam dokładnie takie same odczucia i sytuację z Kuma Miko, tj. czytałam pierwszy rozdział, nic ciekawego, ale okładki tak ładne, że aż chciałabym posiadać. Z Yoną mam podobne odczucia, w dodatku wydaje mi się, że jest trochę zbyt pusto. Nie razi mnie estetycznie, ale mogło być dużo lepiej, niż to.

    OdpowiedzUsuń