środa, 13 kwietnia 2016

Najnowsze okładki amerykańskich nowości 57

Siedziałam i piętnaście minut myślałam co tu napisać. Pusta w głowie była totalna. Zresztą tak jest już od dłuższego czasu. Mam ochotę się poddać. Trochę już mi się to wszystko znudziło, zrobiło się męcząco... Oby wraz ze słońcem, przyszła energia... Bo okładki do oglądania są ;)

7th Garden (wyd. VIZ Media), premiera: lipiec 2016 ; okładka JP




Anne Happy: Unhappy Go Lucky (wyd. Yen Press), premiera: maj 2016 ; okładka JP




Baccano [LIGHT NOVEL] (wyd. Yen Press), premiera: maj 2016 ; okładka JP




Corpse Party: Blood Covered (wyd. Yen Press), premiera: maj 2016 ; okładka JP




Devil's Line (wyd. Vertical), premiera: maj 2016 ; okładka JP




Kuroko's Basketball (wyd. VIZ Media), premiera: sierpień 2016 ; okładka JP ; okładka PL




Monster Musume: I Heart Monster Girls (wyd. Seven Seas), premiera: maj 2016 ; okładka JP




Overlord [LIGHT NOVEL] (wyd. Yen Press), premiera: maj 2016 ; okładka JP




Shomin Sample: I Was Abducted by an Elite All-Girls School as a Sample Commoner (wyd. Seven Seas), premiera: maj 2016 ; okładka JP




Sweetness and Lightning (wyd. Kodansha USA), premiera: lipiec 2016 ; okładka JP




Umineko When They Cry Episode 6: Dawn of the Golden Witch (wyd. Yen Press), premiera: maj 2016 ; okładka JP

8 komentarzy:

  1. jaka brzydka ta okładka kuroko, no i widzę że 2 w 1. corpse party...lol XD te cycki są śmieszne

    OdpowiedzUsuń
  2. Shomin Sample najgorsza cenzura ever xD

    OdpowiedzUsuń
  3. "7th Garden" - brzydactwo jakich mało (obrazek mam na myśli) :P.
    Cenzura w "Shomin Sample" widzę pełną gębą!:P. Ale oryginał sam w sobie odrzuca więc ciężko mi stwierdzić, która okładka jest gorsza...

    Jeśli chodzi o te ładne to najbardziej podobają mi się "Unhappy Go Lucky" i "Sweetness and Lightning".

    Ale w planach zakupowych nie mam niczego z powyższych ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie poddawaj się.
    Ja tu wchodzę niemal codziennie, żeby zobaczyć, co się w mangowym światku wydarzyło, i przeczytać wiarygodne informacje (nie te pierdy z forum Waneko).
    Trzymam kciuki, żebyś dostała motywacji do dalszych działań.

    Mysz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tu wchodzę prawie codziennie. :) Chociaż zagraniczne nowości niespecjalnie mnie obchodzą, to za umieszczanie tutaj pozbieranych z rożnych zakątków sieci konkretnych informacji o rynku polskim jestem Ci ogromnie wdzięczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeżu przenajświętszy, jaki ten Kuroko brzydki. W sensie czcionka tytułu, ale rysunki w pierwszych tomach też nie są za ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za prowadzenie tego bloga, uwielbiam te porównania okładek japonskich z amerykańskimi i klarowne informacje. Jednak jeśli prowadzenie go nie sprawia Ci już przyjemności, to nie chcę, żebyś się do tego zmuszała, w końcu to jednak sporo roboty. Tak czy owak chciałam Ci podziękować za prowadzenie tak przydatnego bloga, póki prowadzisz go na bieżąco i wiem, że czytasz komentarze. :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za miłe słowa, nie poddaję się łatwo, wiec mam nadzieję, że to przejściowa faza, którą mi wybaczycie :) Czytam wszystko co piszecie i każdy komentarz cieszy mnie równie mocno. Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń