sobota, 23 kwietnia 2016

Najnowsze okładki amerykańskich nowości 58

Tegoroczne Światowe Dni Książki uczcijmy chwilą kontemplacji nad amerykańskimi okładkami. A że są one z tych raczej ładniejszych - tym bardziej poświęćmy im chwilkę z naszego jakże cennego czasu, który nic tylko odmierza nam czas do starości...


Another Episode S/0 [LIGHT NOVEL+MANGA] (wyd. Yen On), premiera: maj 2016 ; okładka JP




Fruits Basket (wyd. Yen Press), premiera: czerwiec 2016 ; okładka JP wydanie 1; okładka JP wydanie 2; okładka USA wydanie 1; okładka USA wydanie 2




Liselotte & Witch's Fores (wyd. Yen Press), premiera: lipiec 2016 ; okładka JP




My Youth Romantic Comedy Is Wrong as I Expected. @comic (wyd. Yen Press), premiera: maj 2016 ; okładka JP




Overlord (wyd. Yen Press), premiera: czerwiec 2016 ; okładka JP




Sherlock (wyd. Titan Comics), premiera: czerwiec 2016 ; okładka JP




Twinkle Stars (wyd. Yen Press), premiera: listopad 2016 ; okładka JP

14 komentarzy:

  1. Mangowy Sherlock?! Łał!
    Another ma supi okładkę, a Fruit's Basket... Meh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest, od jakiegoś czasu. A nawet słyszałam, że jeden z wydawców polskich się do niego przymierzał, ale coś było nie tak ze stroną japońską...

      Usuń
    2. Nie z japończykami tylko z BBC jakiś problem był.

      Usuń
  2. Jak dla mnie te okładki są w większości naprawdę brzydkie - i tym razem winą nie są amerykańskie loga ale rysunki. Chyba tylko Another 0 i Sherlock mi się podobają, ewentualnie Overlord

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysunki pani od FB są rzeczywiście niezbyt ładne, ale same okładki, od strony tego co wydawca z nimi zrobił są całkiem, całkiem. Podoba mi się Liselotte zwłaszcza

      Usuń
  3. Eee... "Another Episode S/0" to nie manga? Od momentu zapowiedzi byłam pewna, że tak... Teraz już zgłupiałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kompilacja light novelki (Episode S) i mangi (Episode 0). Już poprawiłam, dzięki :)

      Usuń
    2. Kurde, miałam to kupić ale teraz sama już nie wiem... Manga kusi ale light novel nie lubię :/. Jest gdzieś informacja, jaka jest proporcja między obiema formami? Bo jak to ma być króciutka manga i dłuższa light novelka to sobie daruję.

      Usuń
    3. Z tego co się zorientowałam to manga ma ok. 40 stron, a że całość prawie 300 to...

      Usuń
    4. Bardzo Ci dziękuję! Zaoszczędzę ponad 90zł :P. Te 40 stron przeczytam pewnie w skanach.

      Usuń
  4. Kusi mnie Sherlock i Fruit Basket, pomimo brzydkiej okładki ...zrezygnowałam z Kugarahime ( w zamian będzie Fruit ) bo początek kugarahime jest naprawdę zabawne ale potem robi się nudnawe - ciuchy, pokazy mody....chyba że potem znowu jest fajne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, dość szybko przerwałam czytanie, z myślą, że poczytam papierowe wydanie... Ale wciąż się na nie nie zdecydowałam....

      Usuń
    2. A to Twinkle Stars warte uwagi ? bo okładka straszy ale chyba Pani od Fruita jest autorką.

      Usuń