sobota, 2 kwietnia 2016

[offroad]Marcowe nabytki

Ha! Tym razem nie ma podwójnego podsumowania - dałam radę! Choć do końca nie byłam pewna jak wyjdzie, bo wszystkie tytuły objawiły się u mnie na samiutkim końcu miesiąca. Ale już są!

marz.jpg

Are You Alice? tom 5 - jedyny tomik, który przybył do mnie w inny sposób niż reszta. To kolejny złotówkowy nabytek, tym razem z lekko zniszczoną tylną okładką. Ale co tam ;]

Kuroshitsuji tom 22 - Japonia nadgoniona, czas oczekiwania na kolejny tom - nieznany.

Opowieść Panny Młodej tom 7 - wreszcie! Ile można było czekać! Dziwny tom, niby wiedziałam, że tak będzie, ale i tak byłam zdziwiona ilością cycków. Nie był zły, ale... W każdym razie dobrze, że autorka w następnej odsłonie wraca do znanych i lubianych bohaterów, tylko dlaczego dopiero dostaniemy ją za rok... (jak dobrze pójdzie...)

Orange tom 5 - spodziewałam się takiego obrotu sprawy, ale i tak jestem nieco zawiedziona. W każdym razie bardzo fajna i udana manga, której zakupu nie żałuję.

Requiem Króla Róż tom 1 - jedna z dwóch nowości w tej paczce. Ta nieco mniej mnie interesująca, więc nie wiem kiedy się za nią zabiorę i czy będzie recenzja (nie oczekujcie zbytnio).

Savage Garden tom 7 - nie było łatwo, ale udało się Yumegari wydać w całości tę manhwę. Tom wydaje się dziwnie gruby, ciekawe czy to papier, czy ilość stron...

Uśmiech Kanoko tom 3 - Studio JG też wydało ostatni tomik? Jakieś cuda tu się dzieją...

W cieniu betonowej dżungli tom 1 - druga nowość. Część fotek zrobiłam, niedługo zabieram się za czytanie. Tylko czy dam radę skrobnąć kilka zdań? To się okaże w najbliższej przyszłości...

Wzgórze Apolla tom 4 - no i na koniec zestawienia jedyny tytuł który obecnie kupuję od JPFu... Szkoda, że reszta ich oferty mnie zbytnio nie interesuje...

4 komentarze:

  1. Też ostatnio kupiłam sobie czwarty tomik "Sakamichi no Apollon", genialny był <3
    Chciałam sobie kupić ostatni tom "Opowieści Panny Młodej" ale jak zamawiałam wtedy mangi na mangarden.pl to nie był on dostępny :/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. "W cieniu betonowej dżungli" przeraziło mnie słabym drukiem i nie mogę się zabrać za czytanie... Za to Requiem już przeczytałam, chociaż akurat dopiero od 2 tomu pojawiają się wydarzenia, których nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Mój egzemplarz wygląda ok z tego co pamiętam...

      Usuń