piątek, 3 czerwca 2016

Dango wyda Usłyszeć ciepło słońca

Wydawnictwo Dango poinformowało, że wyda mangę Usłyszeć ciepło słońca. Planują wydać również sequela tego tytułu - Hidamari ga Kikoeru -Kōfuku-ron-. Ponadto jutro o godzinie 14 ogłoszony będzie kolejny tytuł yaoi, a także poinformowali, że czekają na umowę na mangę girls-love.



Usłyszeć ciepło słońca
Autor: Yuki Fumino
Gatunek: shounen-ai, romans, dramat, okruchy życia, szkolne życie
Liczba tomów: 1
Premiera: sierpień 2016
Cena: 21,90 zł
Dodatkowe informacje: Format: 128 x 182, okładka miękka ze skrzydełkami. 188 stron.
Opis wydawnictwa: -Ej, on nie słyszy, co nie? Kouhei ma problemy ze słuchem. Z tego powodu zdarzają mu się nieporozumienia i nie potrafi nawiązać bliskich relacji z otoczeniem. Student stopniowo zaczyna trzymać ludzi na dystans. W takim momencie Kouhei spotyka kolegę z roku – do przesady pogodnego i mówiącego co mu ślina na język przyniesie, Taichiego. To właśnie jego słowa - "to, że nie słyszysz, to nie twoja wina!" - ratują Kouheia w bardzo trudnym momencie. Więcej niż przyjaźń, nie do końca miłość. Znajomość, która na zawsze zmieni Kouheia.

dan.jpg

Manga została wydana w 2014 roku przez wydawnictwo Printemps Shuppan.

6 komentarzy:

  1. Może Dango się poprawi w tym wydaniu...

    Ale sam tytuł polecam bardzo, nawet jeśli ktoś nie jest fanem s-ai. To naprawdę solidne okruchy życia poruszające przede wszystkim problemy komunikacji z osobą niedosłyszącą i naprawdę super, że ktoś sięgnął po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. A miałam zacząć oszczędzać... :c
    Czytałam tą mangę online i musi ona zagościć na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mówiłam, że Dango jeszcze nas zaskoczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie traciłam w nich nadziei.
    Kupię, bo opis brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością kupię ten tytuł. Opis jest ciekawy i nie spodziewam się w nim hardkorowych scen erotycznych :P. Nie przepadam za nimi w wykonaniu dwóch panów.
    Wydaje mi się, że to coś dla mnie :).

    OdpowiedzUsuń