sobota, 4 czerwca 2016

Dango wyda Yamada to Shounen

Wydawnictwo Dango zapowiedziało wydanie mangi Yamada to Shounen.






Yamada to Shounen
Autor: Ori Mita
Gatunek: yaoi, dramat, romans, okruchy życia
Liczba tomów: 1
Premiera: listopad 2016
Cena: 21,90 zł
Dodatkowe informacje: Format: 128 x 182, okładka miękka ze skrzydełkami. 224 stron. Tytuł zostanie przetłumaczony na język polski.
Opis wydawnictwa: "Dlaczego nie staniemy się kimś więcej niż tylko przyjaciółmi?" W wigilijny wieczór, wracając z pracy, Yamada (26 lat) znajduje na ulicy zapłakanego i pijanego ucznia liceum. Chihiro jest młodym chłopcem, zaniepokojonym tym, że pociągają go osoby tej samej płci... Heteroseksualny dorosły i homoseksualny licealista. Dwoje ludzi, którzy spotkali się przez przypadek, zbliża się do siebie pomimo różnic, które ich dzielą.

i228675.png

Manga została wydana w 2015 roku przez wydawnictwo Printemps Shuppan.

6 komentarzy:

  1. Jestem dość miło zaskoczona. Może nie jest to jakaś fenomenalna manga, ale czyta się całkiem przyjemnie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądząc po opisie, to drugie "Tuż za Rogiem" także podziękuję. "Tuż za Rogiem" bardzo lubię (sama nie wiem czemu ;)) ale nie czuję potrzeby posiadania dwóch tak podobnych mang.
    Pierwszy rozdział też mnie nie porwał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drugie "tuz za rogiem"? niby z ktorej strony?
      w obu mangach podobne jest tylko to bohaterow dzieli roznica wieku; a tak to historie sa zupelnie rozne.

      pierwszy rozdzial moze faktycznie nie powala, ale im dalej tym lepiej.

      Usuń
    2. Napisałam "sądząc po opisie". Zresztą opis sam w sobie w ogóle nie zachęca do lektury. Wręcz przeciwnie.
      Manga wydaje się czymś do bólu przeciętnym. Po pierwszym rozdziale nie mam ochoty czytać dalej.

      Usuń
    3. Dlatego ja nigdy nie czytam opisów. ;P

      Usuń
  3. Okruchy życia w tagach i desig jednego z bohaterów bardzo zachęcają.
    Tak poza tym to na fb wydawnictwa jest napisane, że polski tytuł brzmieć będzie ,,Yamada i chłopak". Jak na moje to mogli wymyślić coś innego, ale co ja się tam znam.

    OdpowiedzUsuń