piątek, 29 lipca 2016

Kotori wyda Ten Count

Wydawnictwo Kotori zapowiedziało dzisiaj wydanie mangi Ten Count.



Ten Count
Autor: Rihito Takarai
Gatunek: yaoi, romans, dramat, okruchy życia, psychologiczny
Liczba tomów: 4+
Premiera: październik 2016 r.
Cena: 22,90 zł
Dodatkowe informacje: Format 130 x 182 mm, okładka miękka ze skrzydełkami
Opis wydawnictwa: Tadaomi Shirotani cierpi na mizofobię, paniczny lęk przed brudem i zarazkami. Poznany przypadkiem terapeuta, Riku Kurose, podejmuje się leczenia Shirotaniego. Próbuje nakłonić go do zmierzenia się z sytuacjami wywołującymi stres. Według niego to najlepsza droga, by pozbyć się fobii.


Manga wychodzi od 2013 roku w czasopiśmie Dear + (wyd. Shinshokan).



Ponadto według zaktualizowanych zapowiedzi Merry Checker wyjdzie dopiero w sierpniu, natomiast na listopad zapowiedziana jest nowość shoujo.

21 komentarzy:

  1. To jest ten moment, w którym możemy udawać, że nikt się tego nie spodziewał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Choć jeszcze nie tak dawno Kotori nie było takie pewne, czy to wydać po fali hejtu, jaka spłynęła na TC.

      Usuń
    2. Szczerze? Ja się nie spodziewałam, bo to najgorsza manga jaką wydadzą, nawet ten Finder się nie umywa.

      Usuń
    3. O, czyli mnie może się podobać, bo zauważyłam, że zawsze masz inne zdanie niż ja ;)

      Mysz.

      Usuń
    4. Najgorsza jaką wydadzą czy nie, wciąż popularna. Nawet ja przeczuwałam, że ten moment prędzej czy później nastąpi, tym bardziej, że Kotori wydało już inne tytuły tej autorki :D

      Usuń
    5. Przytoczyłby ktoś, co jest nie tak w tym tytule? Nie miałam z nim wcześniej styczności i fajnie by było przeczytać opinię osoby, która jest z nim już zapoznana. ^^

      Usuń
    6. Zaczyna się jako całkiem przyjemna historia o próbie przezwyciężenia mizofobii, aż dość nagle zamienia się się w sado-masochistyczną relację, zwłaszcza na początku całkiem wbrew woli Shirotaniego. :c

      Usuń
    7. Czyli manga z niewykorzystanym potencjałem, kurczę. :C
      Dzięki za odpowiedź!

      Usuń
    8. To nie byłoby takie złe, gdyby tylko autorka nie ukazywała tej relacji w pozytywnym świetle. Generalnie, gdyby poszła w kierunku "doktorek-psychopata oraz jego ofiara, którą coraz bardziej od siebie uzależnia, tkwią w toksycznym i niebezpiecznym związku" to wyszedłby z tego niezły dramat (w sensie gatunek).

      Usuń
  2. Mi się tam podoba xD haters gonna hate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie hejt. To obiektywna krytyka.

      Usuń
    2. Chyba raczej subiektywna...

      Usuń
  3. Nie mogę się już doczekać! *-*
    Wspaniała wiadomość

    OdpowiedzUsuń
  4. Ci co narzekają na Ten Count, że nie takie jak się zapowiadało, chcą wydania In These Words o_O Chciałabym zobaczyć zapowiedź ITW, hejtom po drugim tomie nie będzie końca.






    OdpowiedzUsuń
  5. Co do shoujo - jestem pewna na stówę, że to Ookami Shoujo to Kuro Ouji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 16 tomów? Jakoś nie chce mi się wierzyć, że Kotori by w to poszło...

      Usuń
    2. Spójrz na to...: http://ask.fm/WKotori/answers/139083724739#_=_

      Usuń
    3. P.S.
      Zaś do tego powyżej pojawił się taki komentarz na asku kotori:

      Czyżby jakiś josei? *_*

      [L] Nie, shoujo.
      (hau, hau, hau)

      Usuń
  6. Ja myślę, że to może być ta szojka od Junko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż manga jak manga...była nawet fajna puki fabuła nie zeszła na psy, przez co stado małoletnich yaoistem mi ją skutecznie obrzydziło. Liczyłam na coś lepszego...kurde z potencjałem. Liczę, że pojawi się yaoiec, tak dobry, że z dumą oznajmię, że go kupię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Ten Count mam takie same odczucia jak Ty. Szkoda mi tej mangi strasznie, bo zapowiadała się naprawdę nieźle.

      Usuń