sobota, 30 lipca 2016

Studio JG wyda Sherlocka

Wydawnictwo Studio JG zapowiedziało dzisiaj, że wyda mangę Sherlock.


Sherlock
Autor: Jay, Mark Gatiss, Steven Moffat
Gatunek: seinen, kryminał, dramat, psychologiczny, historyczny
Liczba tomów: 3+
Premiera: październik 2016
Cena: 22,90 zł
Dodatkowe informacje: Miesięcznik.
Opis wydawnictwa: Czy istnieje zbrodnia doskonała? Czy morderca może zatrzeć ślady i nigdy nie zostać złapanym? Najsłynniejszy detektyw w historii literatury tym razem zostanie przeniesiony do naszej współczesności, aby rozwiązywać niemożliwe do rozwikłania przestępstwa. Jego genialny i nieco szalony umysł, wspierany przez niezawodnego doktora Watsona i zaplecze osiągnięć najnowszej technologii sprawią, że psychologiczna gra z mordercą stanie się intrygująca bardziej niż kiedykolwiek. Jesteście gotowi na nowe oblicze Sherlocka Holmesa?

sh1.jpg sh2.jpg sh3.jpg

Manga wychodzi od 2012 roku w czasopiśmie Young Ace (wyd. Kadokawa Shoten).

6 komentarzy:

  1. Wyobraziłam sobie jakiś czas temu, że StudioJG po ogłoszeniu tych komiksowych adaptacji dzieł Lovecrafta naczytało się komentarzy ludzi, którzy narobili sobie nadziei na Sherlocka i wysłali natychmiast zapytanie do Japonii. Później wszyscy usiedli i zaczęli kiwać się na krzesłach po czym przyszedł kulawy osiołek z licencją. Miałam nawet plan to przedstawić w formie mini-komiksu jak już zapowiedzą wydanie. Ale ja tylko sobie żartowałam...
    A tak na poważnie to całkiem miło, że StudioJG wyda Sherlocka. Świetna niespodzianka (przez swoje żartowanie jakoś nie sądziłam, że jednak zdecydują się zdobyć licencję) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten człowiek-jaszczur w wersji mangowej wygląda nawet jeszcze badziej jaszczurowato :|
    A co jeśli JG chciało zapowiedzieć Szerloka ostatnio, ale zobaczyli, że wszyscy się go spodziewają, więc w ostatniej chwili zamienili terminy zapowiedzi? Yanek to w końcu niezły zgrywus :^)

    OdpowiedzUsuń
  3. On ma taki krzywy ryj ze nie wiem XD tak brzydki jest ze to niemozliwe ale i tak kupie przez fabule

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha.
    Ha.
    Ha.
    Nie było mnie jeden dzień w internetach, a tu coś takiego... JG, ktoś tu zaszalał. A w czasie ich panelu byłem akurat na tym o Awatarze... Jestem ciekawy reakcji fanów na zapowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Sherlocka" nie będę kupować, serialu też nie oglądam.

    Ale denerwujące są komentarze ludzi na temat wyglądu aktora grającego tytułową postać. Okej, faktycznie nie jest najpiękniejszy, mnie też się nie podoba ale to nie jego wina, że wygląda jak wygląda. Na podobnej zasadzie za niskie uważam nabijanie się z czyjegoś nazwiska...

    OdpowiedzUsuń