sobota, 6 sierpnia 2016

Najnowsze okładki amerykańskich nowości 62

Kolejny post, kolejne okładki. Jak zawsze bez fajerwerków. Ogólnie podoba mi się art z Happiness, a reszta jest mi całkiem obojętna. Ostatnio jakoś wszystko mi wisi (pod względem okładek), nawet nie chciało mi się pisać nigdzie mojej opinii o W stronę lasu świetlików, która jest dość krytyczna... Może za to Wam coś rzuci się w oko?

Aoharu x Machine Gun (wyd. Yen Press), premiera: październik 2016 ; okładka JP




Happiness (wyd. Kodansha UA), premiera: wrzesień 2016 ; okładka JP




JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders (wyd. VIZ Media), premiera: listopad 2016 ; okładka JP 1 wydanie ; okładka JP 2 wydanie ; okładka USA 1 wydanie




Monster Girl Encyclopedia [GUIDEBOOK] (wyd. Seven Seas), premiera: wrzesień 2016 ; okładka JP




Neon Genesis Evangelion: Legend of the Piko-Piko Middle School Students (wyd. Dark horse), premiera: maj 2017 ; okładka JP




RG Veda (wyd. Dark Horse), premiera: sierpień 2016 ; okładka JP wydanie 1 ; okładka JP wydanie 2 ; okładka JP wydanie 3 ; okładka USA wydanie 1




Spoof on Titan (wyd. Kodansha UA), premiera: wrzesień 2016 ; okładka JP




Today's Cerberus (wyd. Yen Press), premiera: październik 2016 ; okładka JP

1 komentarz:

  1. Mnie interesuje tylko RG Veda i ewntualnie NGE(tylko jak to nie bedzię parodia). Happiness przypomina mi Lament Jagnięcia.

    OdpowiedzUsuń