poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Nowości od Waneko

Wydawnictwo Waneko zapowiedziało wydanie mang: Magi: The Labyrinth of Magic, Shokugeki no Souma oraz Sotsugyousei.

Magi: The Labyrinth of Magic
Autor: Shinobu Ohtaka
Gatunek: shounen, ecchi, akcja, komedia, dramat, fantasy
Liczba tomów: 30+
Premiera: 3 listopada 2016
Cena: 19,99 zł
Dodatkowe informacje: Format standardowy, obwoluta.
Opis wydawnictwa: W świecie łudząco podobnym do tego z baśni Scheherezady, tajemniczy chłopiec imieniem Aladyn, przemierza ląd razem ze swym przyjecielem dżinem Ugo. Ugo żyje wewnątrz złotego fletu, a Aladyn poszukuje jego prawdziwego Metalowego Naczynia. Pewnego dnia spotyka Alibabę, biednego chłopaka, zdeterminowanego by podbić Labirynt, który pojawił się ponad dekadę wcześniej i uzyskać ogromne bogactwo w nim ukryte. Tak oto rozpoczyna się ich wielka przygoda…!

mag1.jpg mag2.jpg mag3.jpg mag4.jpg

Manga wychodzi od 2009 roku w czasopiśmie Weekly Shounen Sunday (Shogakukan).



Shokugeki no Souma
Autor: Yuuto Tsukuda, Shun Saeki
Gatunek: shounen, ecchi, szkolne życie, komedia, dramat
Liczba tomów: 19+
Premiera: 26 listopada 2016
Cena: 19,99 zł
Dodatkowe informacje: Format standardowy, obwoluta. Tytuł zostanie przetłumaczony na język polski, roboczo brzmi on Kulinarne pojedynki Soumy.
Opis wydawnictwa: Największym marzeniem Soumy jest zostanie pełnoetatowym szefem kuchni w restauracji swojego ojca i przeskoczyć jego kulinarne zdolności. Niestety, gdy Souma kończy gimnazjum, jego ojciec Jouichirou, zamyka restaurację na rzecz pracy w Europie i rzuca mu wyzwanie: ma przetrwać w elitarnej, kulinarnej szkole, gdzie zdawalność wynosi jedynie 10%. Czy Souma sobie poradzi?

so1.jpg so2.jpg so3.jpg so4.png

Manga wychodzi od 2012 roku w czasopiśmie Weekly Shounen Jump (Shueisha).



Sotsugyousei
Autor: Asumiko Nakamura
Gatunek: yaoi, komedia, dramat, romans, okruchy życia
Liczba tomów: 2
Premiera: 21 listopada 2016
Cena: 27,99 zł
Dodatkowe informacje: Wydanie 2-w-1, format powiększony, obwoluta. Tytuł zostanie przetłumaczony na język polski, roboczo brzmi on Absolwenci.
Opis wydawnictwa: Sequel Kolegów z Klasy, zawierający w sobie dwa kolejne sezony - Zimę i Wiosnę.

kol1.jpg kol3444.jpg

Manga wychodziła w latach 2009-2010 w czasopiśmie OPERA (Akaneshinsha).

19 komentarzy:

  1. Widać, że Waneko słucha się głosu tłumu :) Shokugeki chętnie sprawdzę. Magi pewnie kupię na próbę, bo lubię shoneny.
    BTW. Trochę Ci się opisy w Dodatkowych Informacjach poprzestawiały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O dziwo, yaoi nie biorę. Tylko ecchi... Świat się skończył XD
    Ogólnie, to dobre zapowiedzi bo dużo osób pewnie z nich ucieszyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Souma czy Magi? :)

      Na pewno dużo, ale ja oczywiście nie ;< Znaczy się, mogę poczytać te mangi jak będą w biblio, czy ktoś mi pożyczy, ale świat się nie zawali jak nigdy sie na nie nie natknę

      Usuń
    2. Souma choć nad Magi też się zastanawiam.

      Usuń
    3. No, jakby mi ktoś kazał wybierać, to pewno bym decydowała się na Soumę, choć ani jednego, ani drugiego nie czytałam - podoba mi się bardziej tematyka i pomysł

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Premiery w 2017? Chyba o rok za późno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tylko same poprawki robię ;P Dzięki!

      Usuń
    2. A ja się zastanawiałam, czy faktycznie Waneko każe nam aż rok czekać na te nowości XD

      Usuń
  5. Dla mnie tylko jaoj :P. Mam nadzieję, że będzie lepszy od "Kolegów". Kupię głównie ze względu na autorkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sotsugyousei naprawdę świetnie rozwija relację bohaterów, bardzo polecam! ^^

      Usuń
    2. Moim zdaniem Sotsugyousei jest lepsze od Kolegów. A Sora to Hara podobało mi się najbardziej, aż szkoda, że Waneko prawdopodobnie tego nie wyda...

      Usuń
  6. Dla mnie Asumiko Nakamura. Mam nadzieję, że Waneko pokusi się o kolejne tytuły z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś widziałam jakieś ploty, że raczej nie...

      Usuń
  7. Nic dla mnie, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem będzie lepiej! Nadzieja umiera ostatnia :)

      Usuń
  8. Magi! :D Chyba ze trzy lata na to czekałam, a jako że już po Pandorze, to z pieniędzmi nie powinno być większych problemów. Jestem przeszczęśliwa ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się dziwię, że to wzięli, trochę to to przebrzmiały tytuł, mam wrażenie...

      Usuń