niedziela, 7 sierpnia 2016

[ogłoszenie]Offline

Wydawałoby się, że ten dzień nigdy nie nastąpi... Wszystko zmierzało w tym kierunku, jednak gdzieś w tyle głowy siedziało przeświadczenie, że jednak coś się stanie i będzie inaczej... Tak, niestety... Muszę Was poinformować, że...

NARESZCIE JADĘ NA URLOP!!!!!!!!!!!!

To był dla mnie ciężki rok i nie ukrywam, że mi się on po prostu należy. A że to wymarzona wyprawa - tym większego mam hype'a. Teoretycznie powinnam wrócić za parę dni, jednak nigdy nic nie wiadomo ;]

Tak więc nie przedłużając... до свидания :)

P.S. Prawdopodobnie dzisiaj wieczorem (07.08.2016 r.) będę miała jeszcze na chwilę dostęp do internetu, więc nie zdziwcie się jakbym gdzieś się pojawiła, czy coś napisała. Piszę tego posta nieco wcześniej - na wszelki wypadek.

7 komentarzy:

  1. Dobrej zabawy i udanego urlopu~~!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to żeś mnie wystraszyła...
    Uch... już myślałam, że bloga zamykasz.
    Udanego urlopowania!

    Mysz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też już wypatruję urlopu. Mój zaczyna się za niecały miesiąc :).

    Przede wszystkim wypocznij. Nie zaprzątaj sobie głowy blogiem i internetami ;). Wykorzystaj urlop na maksa i wróć do nas naładowana nową energią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie strasz tak xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego, miłej zabawy, odpowiedniej pogody, żadnych chorób ani wypadków, wróć wypoczęta!~

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego urlopu i wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń