wtorek, 6 września 2016

Najnowsze okładki amerykańskich nowości 64

Na horyzoncie pojawiły się nowe okładki, więc zgodnie z utartym od lat(!!) zwyczajem - prezentuję je Wam na moim blogu. Który istnieje już grubo ponad trzy lata... Jeśli dobiję do pięciu - chyba wyprawię jakąś imprezę ;) Ale wpierw do oglądania zapraszam...


Cells at Work! (wyd. Kodansha USA), premiera: październik 2016 ; okładka JP




Interviews With Monster Girls (wyd. Kodansha USA), premiera: listopad 2016 ; okładka JP




Naruto: Itachi's Story [LIGHT NOVEL] (wyd. VIZ Media), premiera: listopad 2016 ; okładka JP




Scum's Wish (wyd. Yen Press), premiera: październik 2016 ; okładka JP




The Ghost and the Lady (wyd. Kodansha USA), premiera: październik 2016 ; okładka JP




Tohyo Game (wyd. Yen Press), premiera: październik 2016 ; okładka JP




Tomie (wyd. VIZ Media), premiera: grudzień 2016 ; okładka JP 1 ; okładka JP 2 ; okładka JP 3 ; okładka JP 4 ; okładka JP 5 ; okładka PL

2 komentarze:

  1. Tohyo Game mnie zainteresowało. Ta ziele jest w połączeniu z kolorem żółtym niepokojąca, do tego ten cień i krew na stole. Od razu poszukałam opis i muszę powiedzieć, że gra o śmierć i życie, w której chodzi o popularność jest dla mnie nowym i interesującym pomysłem. Naruto: Itachi's Story też mnie bardzo ciekawi, ale wyjdzie chyba też w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ale zapowiedziane na razie nie jest. Pewno będzie to zależeć od sprzedaży aktualnie wychodzących narutowych LN-ek

      Usuń