piątek, 14 października 2016

Kotori wyda Kara no Kyokai

Wydawnictwo Kotori ogłosiło, że wyda light novelę Kara no Kyokai: The Garden of Sinners.



Kara no Kyokai: The Garden of Sinners
Autor: Takashi Takeuchi, Kinoko Nasu, Type-Moon
Gatunek: horror, kryminał, supernatural, akcja, psychologiczny, romans
Liczba tomów: 3
Premiera: 28 kwietnia 2017
Cena: tom 1 – 29,90 zł, tom 2 i 3 – 39,90 zł
Dodatkowe informacje: Format 130 x 182 mm, okładka miękka ze skrzydełkami
Opis wydawnictwa: Po przebudzeniu się z dwuletniej śpiączki, w którą zapadła w wyniku wypadku samochodowego, Shiki Ryōgi odkrywa, że straciła pamięć. Jednocześnie zyskuje zdolność pozwalającą jej widzieć śmierć wszelkich istot oraz przecinać ich „linie życia”. Zwyczajny świat, odbijający się w ostrzu noża Shiki, nieustannie miesza się z tym niezwyczajnym… By odpowiedzieć sobie na pytanie, kim tak naprawdę jest, dziewczyna rozpoczyna walkę z bytami zamieszkującymi inne światy. Pomaga jej w tym prywatny detektyw Mikiya Kokutō…

ka1.jpg ka2.jpg ka3.jpg

LN-ka wydawana była przez wydawnictwo Kodansha.

9 komentarzy:

  1. Czy to przypadkiem nie ta LN, co ludzie płakali, że nie ma na nią szans? =^
    Cóż, light novel nigdy za wiele.
    *wciąż grzecznie czeka na ,,Mondaiji*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płakali o Fate/Zero.

      Mysz.

      Usuń
  2. Może badają rynek na więcej Nasu czymś w miarę krótkim :3
    Innego powodu na wydawanie akurat tego a nie jakiegoś Fejta, choćby, nie wiem, komediowej mangi o tym jak wszyscy tylko chodzą do szkoły (na pewno jest takich trochę) nie widzę. Ogród Grzeszników był serią filmów, a filmy anime są dużo rzadziej oglądane niż serie TV, ale może książka jest interesująca sama w sobie. Na pewno jednak nie dam się więcej nabrać na "tylko x tom/ów" jak przy Blasku Księżyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A propo Kotori - zaktualizowali plan wydawniczy i przesunęli daty wydania niektórych nowości :)
    Hanger - listopad
    Pocałuj jego, kolego - grudzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wczoraj sprawdzałam, to jeszcze był stary :)

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę na Garden of Sinners!

    Tajemna historia Kakashiego bardzo mi się podobało. Może mi ktoś doradzić, czy warto kontynuować Zerową Marię? Jest Log Horizon lepsze od SAO? Jest Tokyo Ghoul dobrym uzupełnieniem mangi? Warto brać Toradorę i Blask księżyca? Różnią się No Game no Life i Durarara od mangi?

    I które wydawnictwo ma raczej większą czcionkę (Kotori, Studio JG czy Waneko)? LN Naruto bardzo przyjemnie się czytało, ale inne light novel wydają się mieć mniejszą czcionkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, niestety ja Ci nie pomogę :(

      Usuń
    2. Dobrze mi się czyta DRRR!!, czcionka jest fajna, mimo że niezbyt pokaźna. W NGNL są takie bukwy wielgachne, jakby to była książka dla drugoklasisty.

      Usuń
    3. A na którym jesteś tomie Marii? Ja przeczytałam 4 tomy i najbardziej 3 tom mi się podobał. 4 też nie najgorzej. Akurat ZM ma nierówny poziom według mnie. 3 tom tak mi się spodobał, że zamierzam dokończyć tę serię.
      Drr! mam tylko 1 tom. I już pod koniec dowiadujemy się, kto założył dollary.
      Słyszałam, że Toradorę to to samo co anime.
      NGNL odradzam. 1 tom ma masakrycznie dużo błędów. Sama najwyżej zacznę od 2 tomu i poczekam na dodruk pierwszego. Anime chyba zekranizowało 3 tomy, a reszty już nie.

      Usuń