poniedziałek, 3 października 2016

[offroad]Wrześniowe nabytki

Wraz z sierpniowym końcem lata, skończyły się złote czasy, gdy miałam dużo czasu na czytanie. Dlatego znów wpadłam w tryb zbieractwa na lepsze czasy. Narybek może nie jest zbyt imponujący ilościowo, ale jakość stoi na nawet odpowiednim poziomie. Zapraszam...

Alice in the Country of Diamonds: Bet On My Heart - czyli moja pierwsza w życiu zakupiona light novelka. Ten grubasek ma spore literki...

Lady detective tom 2 - już czytałam ten tomik po angielsku, więc nie śpieszno mi do lektury, ale kolejny to będzie inna historia...

My Love Story!! tomy 8 i 9 - ósemeczkę nawet zaczęłam czytać i jest fajowo... Wiecie, że niedawno wyszedł trzynasty, ostatni tom...?

QQ Sweeper tom 3 - dopiero co go dostałam, więc nie zdążyłam nawet do niego zajrzeć...



No i zupełnie przypadkowo obrodziłam się w wanekowe zakładki...

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No, tak mnie jakoś wzięło na kupienie ;]

      Usuń
  2. Warto inwestować w Lady detective? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobało, ale wiem, że niektórzy nie są fanami głównej bohaterki

      Usuń