czwartek, 3 listopada 2016

[offroad]Październikowe nabytki

W dzisiejszym wydaniu nabytkowego miesięcznika mamy do czynienia z wielkimi powrotami po latach. Może nie aż tak wielu latach, ale wciąż jestem zaskoczona, jak dużo ich minęło. Dzięki temu dwie serie mam wreszcie zakończone...
A cóż to takiego?

all3.jpg

Alice in the Country of Hearts: My Fanatic Rabbit tom 2 - wreszcie dorwałam w przyzwoitej cenie ostatni, angielski alicjowy tomik, czyli tym samym mam już komplet... Mimo że zelżała ma miłość do tego uniwersum i tak bym chciała by wznowili wydawanie...

Black Rose Alice tom 5 i 6 - tylko teoretycznie zakończyłam tę serię, gdyż ma ona przecież wciąż hiatusa...

3 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie tytuł, o którym wcześniej nie słyszałam - Black Rose Alice - zaczęłam wczoraj czytać skany i... wsiąkłam. Nie wiem, dlaczego nie mogę się oderwać od tej mangi: początek jest niesamowity, wręcz błyskotliwy, niestety, im dalej, tym coraz mniej ciekawie, ale... i tak nie mogę się oderwać od czytania. OK, wracam do skanów Black Rose Alice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
    2. Podoba się, nawet bardzo^^ Jest w tej mandze jakieś zwodniczo urzekające piękno.

      Usuń