sobota, 31 grudnia 2016

Najnowsze okładki amerykańskich nowości 69

Witajcie w ostatnim, tegorocznym zestawieniu okładkowym. Nie ma ich szczególnie dużo, ale chciałam zacząć Nowy Rok z czysta kartą. Tak więc patrzcie i podziwiajcie, oto przed Wami okładki...



Erased (wyd. Yen Press), premiera: luty 2017 ; okładka JP




Hatsune Miku: Rin-Chan Now! (wyd. Dark Horse), premiera: marzec 2017 ; okładka JP




Konosuba [LIGHT NOVEL] (wyd. Yen On), premiera: luty 2017 ; okładka JP




Smokin' Parade (wyd. Yen Press), premiera: marzec 2017 ; okładka JP




Spirits & Cat Ears (wyd. Yen Press), premiera: luty 2017 ; okładka JP




The Water Dragon’s Bride (wyd. Shojo Beat), premiera: kwiecień 2017 ; okładka JP

2 komentarze:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku!

    Z pewnością okładka Erased wygrywa. Tytuł mnie zaskoczył.
    Zaskoczyło mnie też, że wydadzą The Water Dragon’s Bride. Czytałam kiedyś z nudów. Początek skojarzył mi się bardzo z manhwą The Bride of the Water God.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, czytając jej opis miałam te skojarzenia :)

      Usuń