czwartek, 1 grudnia 2016

[offroad]Listopadowe nabytki

Jeszcze parę dni temu wydawało mi się, że w listopadzie nic nie wskoczy na moją półeczkę, jednak jedna drobna korekta w zamówieniu i voilà! Od razu Wam zaznaczę, że nie przeczytałam żadnej jeszcze pozycji z tych co zaraz zobaczycie, nadrabiam na razie zaległości, jak zawsze...

listopad.jpg

Kuroshitsuji tom 23 - wydaje mi się, że w poprzednim tomie zaczął się nowy arc... prawda? Bo już trochę mi się przejadła zielona wiedźma...

Nasz Cud tomy 3 i 4 - jak widać kontynuuję dalej moją przygodę z tym tytułem, obym się nie zawiodła!

Renai Sample - mój pierwszy hentai, początkowo nie planowałam go kupować, ale jakoś tak wyszło ;D

Requiem Króla Róż tomy 4 i 5 - Rysiek jest fajny...

Wzgórze Apolla tom 7 - powoli zbliżamy się do końca... poziom nie spadł, oby tak zostało...

3 komentarze:

  1. Nowy arc Kurosha zaczyna się w 23 tomie i jest tak głupi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa spoko :) Zaciekawiłaś mnie ;D

      Usuń
  2. Ja ostatnio nie robię podsumowań, bo nie mam kiedy tego czytać... więc tylko dokładam do zamowienia kolejne tytuły i nie martwię się na razie o to, że kiedyś ono będzie musiało do mnie przyjść XDD

    OdpowiedzUsuń