czwartek, 9 lutego 2017

Czwarte urodziny Nyuu Mangi~~!

Normalnie byłby to dzień jak codzień, ale w tym roku się spięłam i wreszcie zapamiętałam tę nieszczęsną, z niczym się nie kojarzącą mi datę - 9 luty~~! I tak oto sobie poświętowałam cztery lata bloga:

uro8.jpg

Ta mega pyszna i wielka bajaderka skutecznie mnie zasłodziła i przyprawiła o okropny ból brzucha i wszystkiego mi się odechciało... Ale skoro powiedziało się A, trzeba i B... Tak więc przed Wami cztery wielkie tajemnice Nyuu Mangi:

1. początkowo blog miał się zajmować jedynie amerykańskimi tytułami!
2. początkowo miało być w nazwie "nyu", ale uznałam, że "nyuu" wygląda bardziej cool!
3. nigdy nie pamiętam czy w adresie bloga jest myślnik między "nyuu" a "manga" czy nie!
4. tylko jedna osoba która zna mnie osobiście wie że prowadzę tego bloga!

Dziękuję Wam wszystkim za te cztery lata, oby kolejne były równie fajne :)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu! Odwalasz kawał dobrej roboty, więc oby sił i chęci nie brakło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat! :) Dzięki za wszystkie wiadomości z mangowego światka, bez Ciebie nie ogarnęłabym tematu. Jesteś wielka.

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, ze "nyuu" wygląda lepiej, znakomity wybór!
    Dzięki Ci za tego bloga i całą pracę jaką wkładasz, to naprawdę nieocenione źródło wiedzy i radości! A także paru rozczarowań ;)
    Ad. 4: WHOA, to jesteś taką mangową nińdżą! Emejzin!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i żeby blog dobił co najmniej drugie tyle!
    To super źródło informacji, wszystko jest ładnie poukładane i łatwo to znaleźć, żeby się połapać, dzięki wielkie!
    (chociaż recenzje mogłyby być częściej :D)
    Fajny pomysł z tymi tajemnicami. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że cały czas trwasz na posterunku. Dziękuję Ci za Twoją ciężką pracę i trzymam kciuki, żeby jeszcze długo chciało Ci się prowadzić tego bloga.

    Mysz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za te cztery lata świetnej roboty. W sumie tylko stąd czerpię informacje o premierach amerykańskich. Wszystko w jednym miejscu, czytelnie i przejrzyście. Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za wszystko miłe komentarze. Cieszę się, że Wam się podoba i tyle osób z tego korzysta :) Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat, obyś jak najdłużej prowadziła bloga, bo świetnie się go czyta i jest najlepszym źródłem informacji jeżeli chodzi o nowości wydawnicze :)

    OdpowiedzUsuń