niedziela, 2 kwietnia 2017

[offroad]Styczniowo-marcowe nabytki

Styczniowe zakupy dość szybko pożyczyłam i dostałam je z powrotem pod koniec lutego, w którym to miesiącu nie przybyło mi nic - więc stwierdziłam, że nie ma sensu zamieszczać posta. Na szczęście marzec okazał się łaskawszy i tak oto doczekaliśmy się tego zestawienia...

marz9.jpg

Do Adolfów tom 1 - 30% zniżka w bonito mocno mnie zachęciła wreszcie do kupna tego tomiszcza. Będzie co czytać... Ale muszę być wpierw w odpowiednim nastroju.

Nasz Cud tomy 5 i 6 - jeszcze nie czytałam... Ale jest obecnie pierwszy w kolejce :)

Requiem Króla Róż tom 6 - końcowy twist spodziewany, ciągle wyczekiwany... No będzie się działo, oj będzie...

Siesta tom 1 - czytam właśnie. Ciężko mi idzie... Nie spodziewałam się, że aż tak bardzo... Trudno mi teraz określić czy zdecyduję się na kolejne tomy...

Vampire Library tom 2 - nie jest to żadna wybitna czy superowa pozycja, ale czyta się lekko i przyjemnie. Daje radość, że tak powiem :D

Wzgórze Apolla tom 8 - josejek od JPFu jak zawsze na końcu kolejki... czytania... bidny...

7 komentarzy:

  1. Ten grzbiet Adolfow jest tragiczny :/ Co myslisz o tym i o okladce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podobają mi się

      Usuń
    2. Wyglada jak nowa okladka dla Mein Kampf XD

      Usuń
  2. Adolfy są superdobre i z niecierpliwością czekam na kontynuację. Przez to, że takie grubaśne, leżało na wierzchu i chciałam tylko trochę poczytać, a mocno się wciągnęłam - chyba na starość zaczynam lubić stare rzeczy ;)
    Też od jakiegoś czasu nic albo mało kupowałam i robiłam sobie wczoraj notatki pominiętych rzeczy z Twoich zestawień (dzięki Ci za nie!) i mogłam zaobserwować to przesuwańsko Siesty - interesował mnie ten tytuł na początku, ale niepewność czy dostaniemy kolejne tomy zniechęciła mnie, podobnie jak Ayuta :| Moooże gdy już wyjdzie całość, ale jak teraz piszesz, że Ci ciężko czytać, to jeszcze słabiej - powiedz chociaż, rysunki dobre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą być. Szału nie robią jak dla mnie, ale nie odstręczają.

      Usuń
  3. Mnie też "Siesta" bardzo rozczarowała. Spodziewałam się czegoś zupełnie innego, ale już nawet nie o to chodzi. Ta manhwa sama w sobie jest słaba. To takie chaotyczne "niewiadomoco" zanurzone w gęstym komediowym sosie. Strasznie się męczyłam podczas lektury. Kolejnych tomów na pewno nie kupię. W sumie to nawet dobrze, bo jak pomyślę, ile miałabym na nie czekać...

    Jedynym plusem tego komiksu jest kreska. Naprawdę mi się podobała. Okładka też jest piękna. Ale to za mało żeby przyciągnąć czytelnika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że mogłam przeczytać te opinie o "Siesta", przynajmniej wiem za co się nie brać :)

    OdpowiedzUsuń