niedziela, 4 czerwca 2017

[offroad]Kwietniowo-majowe nabytki + nieobecność

Na początek ogłoszenie parafialne - przez kilka najbliższych dni blog będzie miał status zawieszonego - ze względu na mój mocno ograniczony dostęp do internetu w tym czasie. Wiecie, życie. A z dobrych informacji - dwumiesięczne łowy były całkiem obfite ;D

a6.jpg

Do Adolfów tom 2 - pierwszy tom powoli sobie podczytuję przy okazji, a drugi kupiłam już, znów korzystając z dużej promocji na bonito :)

Dziewczynka w Krainie Przeklętych tom 1 - fajna manga, ładne wydanie (choć trochę czasem zbyt ciemny druk, jak na mój gust), jednak sama nie wiem czy inwestować w dalsze tomy... Na razie stawiam tu znak zapytania.

Kuroshitsuji tom 24 - już nie pamiętam co było w ostatnim tomie... Na pewno zaczął się nowy arc, ale o co w nim chodziło, hmmmm...

My Love Story tomy 10 i 11 - oj powoli nam się zbliża do końca ta śmieszkowa opowieść o pewnym olbrzymku ;D Nadal jest fajnie, ale to dobrze, że autorki nie ciągnęły tej historii na siłę.

Nasz Cud tom 7 - poprzedni tomik jeszcze czeka i czeka. Ale się doczeka kiedyś, tak jak ten :) Bo pozycja fajna, choć wielkiego szału nie czuję.

Opowieść Panny Młodej tom 8 - Studio JG trochę sobie w kulki leci z wydaniem tego tytułu, ale grunt, że wreszcie się pojawił. Pariyka jest superowa ;D Oj, kiedy będzie następny...

Po lekcjach x w kucyku - Sympatyczna opowiastka, jednak niezbyt zapadająca w pamięć, gdyż dopiero po jej lekturze dowiedziałam się, że... już ją czytałam, o czym powiadomił mnie niezawodny MAL ;D

Princess Jellyfish tom 3 - to naprawdę dobry tytuł, akurat dla mnie. Choć podobno z czasem się psuje... Oby nie w moim odczuciu.

Requiem Króla Róż tom 7 - paczka z gildii dopiero niedawno przyszła, więc spokojnie do lektury się zabiorę za jakiś czas. Choć jak sobie właśnie przypomniałam cliffhangera z poprzedniego tomu...

Witajcie w Tokoharu - ja to zamówiłam? :O Toż to było tak dawno temu :O

Wzgórze Apolla tom 9 - ostatni "zwykły" tomik. A chyba z dwóch poprzednich jeszcze nie czytałam. O tak, lista jest długa. Na szczęście nie szeroka ;)

1 komentarz:

  1. Zapraszam do siebie :)
    www.kuroshitsujizbior.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń