sobota, 15 lipca 2017

Najnowsze okładki amerykańskich nowości 79

Połowa lipca? Lol, mam wrażenie, że jest coś nie tak. Czas nie może biec tak szybko... A urlop... urlop jest mocno chciany, ale niestety jeszcze nie zaplanowany... Oj takie życie... Mam nadzieję, że u Was jest lepiej i wymarzone wakacje przed Wami :)


Absolute Duo (wyd. Seven Seas), premiera: sierpień 2016 ; okładka JP




Akashic Records of the Bastard Magical Instructor (wyd. Seven Seas), premiera: sierpień 2016 ; okładka JP




Cardcaptor Sakura: Clear Card (wyd. Dark Horse), premiera: listopad 2017 ; okładka JP




Children of the Whales (wyd. VIZ Media), premiera: listopad 2017 ; okładka JP




Don’t Meddle With My Daughter (wyd. Seven Seas), premiera: sierpień 2017 ; okładka JP




Jackass! (wyd. SuBLime), premiera: październik 2017 ; okładka JP ; okładka PL

3 komentarze:

  1. Nie podoba mi się projekt Jackass!, ten oryginalny z większą "chmurką" lepiej wpasowywał się w całość i ładnie mieścił w sobie informacje o autorach, tutaj wygląda trochę jak wciśnięty na siłę. Cieszę się, że polska wersja poszła za oryginałem ;).

    Btw. w zapowiedziach po lewej brakuje Fate/Zero od kotori na grudzień

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie tylko Sakura. Aczkolwiek najbardziej podoba mi się okładka "Children of the Whales" :).

    OdpowiedzUsuń