niedziela, 6 sierpnia 2017

[offroad]Lipcowe nabytki

Lipcowe zakupy mangowe a.d. 2017 są szczególne - jako jedne z nielicznych, prezentowanych na tym blogu - przeczytałam przed ich tu oficjalną prezentacją. Dziwne, bardzo dziwne. Ale jakby nie było - to tylko dwa tomiki i to jakie ;D

man5.jpg

Dreamin’ Sun tom 1 - czyli wcześniejsza praca autorki orange. Swego czasu przeczytałam parę jej rozdziałów i pamiętałam, że miałam dobre odczucia - więc zamówiłam. Nie jest to poziom wyżej wspomnianej pomarańczki - ale i tak przyjemnie się czytało. Zobaczymy co przyniesie przyszłość - drugi tom już idzie do mnie.

My Love Story tom 12 - przedostatni tomik tej świetnej, komediowej serii. Wbrew temu co możecie myśleć - cieszę się z tego. Nie ma co ukrywać - nadmierne rozciąganie tego typu historii najczęściej kończy się tym, że tylko wypatruje się końca i ostatnie tomiki kupuje się tylko po to, aby mieć całość. W tej serii już dostaliśmy trochę fillerów, wątków pobocznych i innych pierdółek - ale na tylko dobrze podanych, aby jeszcze było interesująco. A przecież najlepiej zejść ze sceny jako zwycięzca, nieprawdaż? Pamiętacie może Koukou Debut tej samej autorki? Tam to była masakra....

3 komentarze:

  1. Czytałam kiedyś kilka rozdziałów Dreamin’ Sun, manga była ok, ale jakoś potem o niej zapomniałam. To chyba było o tym, że dziewczyna wprowadza się do domu gdzie jest 3 przystojniaków?
    Ciekawe czy ktoś u nas wyda My Love Story, miło by było. Nawet nie wiedziałam, że ta sama autorka stworzyła Koukou Debut, które miało fajny początek, a potem męczyło niemiłosiernie i porzuciłam czytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie - 3 przystojniaków :)

      Nio, ta sama co w My Love Story odpowiada za scenariusz. Jakoś wątpię by ktoś to wydał... JPF porzuca shoujo, Waneko się nie pali... A Studio JG... bo ja wiem... ciekawe ile im jeszcze tomów Bóstwa zostało do końca...

      Usuń
  2. Ostatnio zasłyszałam opinię, że shoujo sprzedaje się coraz gorzej :/. A szkoda, bo już z joseiami mamy bidnie...

    OdpowiedzUsuń